طرح ملی کمند در دانشگاه یزد برگزار می گردد

به گزارش مجله مدیاپلیر، طرح ملی کمند (رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر) برای اولین بار در 10 دانشگاه منتخب کشور از جمله دانشگاه یزد برگزار می گردد.

طرح ملی کمند در دانشگاه یزد برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات نتایج درخواست ویزای دانشجویی آمریکا 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، طرح ملی کمند (رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر) برای اولین بار در 10 دانشگاه منتخب کشور از جمله دانشگاه یزد برگزار می گردد. هدف از این طرح که با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده انجام خواهد شد، آشنایی دانشجویان با مفاهیم کار، مهارت آموزی و کارآفرینی، ایجاد ارتباط بین دانشجویان و شرکت های دانش بنیان و نیز ایجاد فضای بانشاط در بین دانشجویان و نیز توانمندسازی دختران دانشجو و حمایت از ایده ها و طرح های نوآورانه آن ها عنوان شده است.

لازم به ذکر است که طرح کمند با موضوع ارسال آثار در بخش های صنایع دستی مانند چرم، کیف، کفش، زیور آلات، قاب سازی و کار های چوبی، تولیدات غذایی و خوراکی، تکنولوژی و مهندسی، پوشاک، دوخت، طراحی پارچه و لباس، گرافیک و هنر های تجسمی، محیط زیست، کارآفرینی اجتماعی و گردشگری در بهمن و اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، دانشجویان دختر دانشگاه یزد می توانند برای شرکت در این طرح تا 25 بهمن جاری با مراجعه به وب سایت رویداد به نشانی farhangi.yazd.ac.ir/kamand یا کانال تلگرامی https://t.me/kamand 98 نسبت به اطلاع از شرایط و ارسال فرم ثبت نام اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 325

به "طرح ملی کمند در دانشگاه یزد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ملی کمند در دانشگاه یزد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید