طراحی مینیمال ویلایی در شیلی از ریکاردو تورهون

به گزارش مجله مدیاپلیر، استودیو معماری ریکاردو تورهون واقع در سانتیاگو پروژه ای به نام Casa CML را معرفی نموده است که یک ییلاق برای استراحت در آخر هفته بوده و در شیلی قرار گرفته است. این طراحی مینیمال با همکاری Architect Arturo Chadwick اجرا شده است.

زمین این پروژه ناهموار اما وسیع بوده و بر بالای تپه ای کوچک قرار گرفته است و وسعت آن 5000 متر مربع است. استودیو معماری در نظر داشت که این ساختمان با طراحی مینیمال مانند نشانه ای در چشم انداز منطقه باشد. طرح کلی از چهار حجم مستطیلی شکل تشکیل شد که بر روی پایه هایی بتنی قرار گرفته اند، ساختار اصلی نیز متشکل از الوارهای درخت کاج است که با لوله هایی فلزی تقویت شده تا از تغییر شکل چوب ها جلوگیری به عمل آید.

طراحی مینیمال ویلایی در شیلی از ریکاردو تورهون

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

فضای داخلی خالص و ترکیبی از سه متریال چوب، شیشه و بتن است. پلان تعیین و ساده ای داشته و هماهنگ با چشم انداز خارجی است. هم چنین یک حیاط مرکزی و خصوصی در قسمتی از ویلا تعبیه شده است.

اتاق خواب بچه ها به عنوان یک فضای مشترک عمل می نماید و در بالای آن، فضایی برای اتاق خانوادگی درنظر گرفته شد. به جای استفاده از پنجره های معمولی، بازشوهایی با ابعاد بزرگ تر ایجاد شد تا علاوه بر ورود نور طبیعی، چشم انداز خارجی را در قابِ خود، به تصویر بکشد.

شرح کوتاهی از این استودیو معماری:

نمای لوکس این ویلا لزوماً با استفاده از متریال های گران قیمت به وجود نیامده، بلکه به دلیل استفاده از مواد طبیعی به جای محصولات صنعتی ایجاد شده است؛ ما بر روی کیفیت فضاها سرمایه گذاری کردیم: ارتفاع مناسب داخلی (3.40 متر) ، اتاق های یک پارچه و تضاد بین فضای بیرونیِ نزدیک و منظره های دورتر که دیدی زیبا نسبت به پستی بلندی ها و موقعیت جغرافیایی ویلا به وجود می آورد.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 238

به "طراحی مینیمال ویلایی در شیلی از ریکاردو تورهون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی مینیمال ویلایی در شیلی از ریکاردو تورهون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید