صعود 5 پله ای استقلال با برد پرگل مقابل سایپا ، تراکتور و سپاهان هم بردند

به گزارش مجله مدیاپلیر، تیم فوتبال استقلال در ادامه هفته هفتم لیگ برتر مقابل سایپا به پیروزی پر گل رسید و 5 پله در جدول لیگ صعود کرد.

صعود 5 پله ای استقلال با برد پرگل مقابل سایپا ، تراکتور و سپاهان هم بردند

فارس نوشت: در ادامه هفته هفتم لیگ برتر تیم استقلال از ساعت 16:45 در استادیوم شهدا شهر قدس به مصاف تیم سایپا رفت که بازی با نتیجه 4 بر صفر به سود استقلال به انتها رسید.

استقلال با این برد 9 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به نساجی در رده هفتم جدول نهاده شد. آبی پوشان با سایپا 5 پله در جدول صعود کردند. سایپا هم چهارمین باخت متوالی فصل خود را متحمل شد و همچنان روی پله نهم باقی ماند. استراماچونی این برد را پیش بینی نموده بود و روز گذشته در نشست خبری گفت اگر در نیمه اول گل بزنیم می توانیم سه بار دروازه حریف را باز کنیم که پیش بینی سرمربی ایتالیایی استقلال درست از کار در آمد.

سایپا که تیم جوانی را به میدان فرستاده بود برای گلزنی و ارایه بازی هجومی خیلی کوشش کرد اما در نهایت نتوانست از پس حریف قدرتمندش بر بیاید. این اولین برد استقلال با کلین شیت بود و آبی پوشان در این بازی گلی نخوردند. استقلال با این برد همسایه پرسپولیس شد و سرخپوشان پایتخت هم در رده ششم جدول هستند.

گل ها: عارف غلامی (دقیقه 8)، محمد دانشگر (دقیقه 50)، وریا غفوری (دقیقه 68- پنالتی)، سید سجاد آقایی (دقیقه 89) برای استقلال

نتایج سایر دیدارها به توضیح زیر است:

نساجی مازندران صفر - تراکتور 4

گل گهر سیرجان صفر - سپاهان 2

ذوب آهن صفر - شهر خودرو یک

نفت مسجدسلیمان یک - شاهین شهرداری بوشهر صفر

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 66

به "صعود 5 پله ای استقلال با برد پرگل مقابل سایپا ، تراکتور و سپاهان هم بردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود 5 پله ای استقلال با برد پرگل مقابل سایپا ، تراکتور و سپاهان هم بردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید