شکل گیری آینده دنیا مبنی بر فناوری های هوشمند

به گزارش مجله مدیاپلیر، رئیس دانشگاه پیغام نور واحد پرند گفت: شکل گیری آینده دنیا همیشه بر مبنای ارتباطات و فناوری های هوشمند صورت می گیرد.

شکل گیری آینده دنیا مبنی بر فناوری های هوشمند

امیرعباس صبوری رئیس دانشگاه پیغام نور واحد پرند در گفت وگو با خبرنگاردرباره افتتاحیه و کلنگ زنی نخستین پارک علم و فناوری دانشگاه پیغام نور شهرک پرند اظهار کرد: افتتاحیه پارک علم و فناوری حرکت قشنگی است و باعث می گردد تا ارتباطات همیشه رشد پیدا کند.

او اضافه کرد: امروزه دنیا در حال پیشرفت بوده و در دنیا مدرن مبنی بر اطلاعات و فناوری های هوشمند سوق پیدا می نماید و همین عامل باعث شده تا به سمت آن ها همیشه در حال حرکت باشیم.

صبوری توضیح داد: آینده دنیا مبنی بر ارتباطات شکل می گیرد و افتتاح پارک علم و فناوری پرند یک حرکت مبارک و تازه است؛ بنابراین با وجود ظرفیت های شهر پرند و تعداد جمعیت آن ها و بعلاوه اهمیت رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه پیغام نور در حوزه تحصیلات تکمیلی باید گفت که این حرکت باعث می گردد تا همکاری بین شرکت عمران پرند و دانشگاه پیغام نور به خوبی صورت گیرد.

رئیس دانشگاه پیغام نور واحد پرند ادامه داد: همکاری بین شرکت عمران پرند و دانشگاه پیغام نور نه تنها برای منطقه، بلکه برای تمامی جامعه مفید خواهد بود. اگر بتوانیم در آینده نتایج خوبی از این تعاملات بگیریم، این موضوع می تواند به اسم یک نمونه برای جامعه و شهر های تازه مورد توجه قرار گیرد.

صبوری تاکید نمود: با حمایت های دولت و شرکت عمران و دانشگاه پیغام نور می توانیم حرکت و ارتباطات خوب دانشگاه با جامعه را حفظ کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1282

به "شکل گیری آینده دنیا مبنی بر فناوری های هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکل گیری آینده دنیا مبنی بر فناوری های هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید