سگ رباتی که مانند یک کارگر در کارخانه کار می کند!

به گزارش مجله مدیاپلیر، هیوندای حدود دو سال پیش شرکت بوستون داینامیکس را خریداری کرد تا بیشتر بتواند روی حوزه رباتیک متمرکز شود. سگ ربات خدماتی Spot پس از آن به طرق مختلف از طریق این شرکت مورد استفاده قرار گرفته است. این ربات با گذشت زمان پیشرفته تر شده است. هیوندای توانسته این ربات خدماتی را با سنسور های بهتر، یک کنترلر تبلت نو و یک شارژر هوشمند و سریع به روزرسانی کند.

سگ رباتی که مانند یک کارگر در کارخانه کار می کند!

به گزارش خبرنگاران، این ربات توانسته حتی بهتر از قبل حرکات ایروبیک انجام دهد. این ربات اکنون دارای پنج دوربین استریو در سراسر بدنه خود است که تصاویر تمام رنگی را ارائه می دهند. خود ربات برای دیدن نیازی به رنگ ندارد و ادغام رنگ ها برای دید بهتر اپراتور است. این امر رمزگشایی محیط ربات را از طریق نرم افزار عملیات از راه دور Scout یا تبلت آسان تر می کند.

Spot اخیرا به یک تبلت نو نیز مجهز شده است که ارتقا بزرگی برای آن به شمار میرود. از این تبلت می توان برای راندن ربات و ماموریت های خودران که اکنون با ویژگی های هوشمندتر ادغام شده اند، استفاده کرد. شارژر Spot اکنون سریع تر و هوشمندتر شده است. شارژ کامل باتری این ربات اکنون در حدود یک ساعت طول می کشد و تعویض باتری همچنان ساده ترین و سریع ترین راه برای بازگرداندن Spot به کار است.

کارخانه کیا در کره جنوبی نیز از سپتامبر 2021 این سگ رباتیک را برای انجام کار های مختلف صنعتی، تشخیص افراد، تحمل دمای بالا، نظارت بر خطرات آتش سوزی و نظارت بر باز یا بسته بودن درب کارخانه به کار گرفته است. ربات Spot همچنین اخیرا در یک ویدئوی تبلیغاتی به همراه سفیر جهانی این خودروساز و پدیده موسیقی جهانی BTS مشاهده شده است. اسپات در این ویدئو مهارت خود را در حرکات ایروبیک به نمایش گذاشت و تعجب همگان را برانگیخت. می توان این گونه استدلال کرد که استعداد نو این ربات می تواند خیلی بیشتر از این باشد.

منبع: motor1

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1597

به "سگ رباتی که مانند یک کارگر در کارخانه کار می کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سگ رباتی که مانند یک کارگر در کارخانه کار می کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید