سفیر ایران: چهارمین محموله یاری های چین امشب از پکن راهی تهران می گردد

به گزارش مجله مدیاپلیر، سفیر ایران در پکن گفت: چهارمین محموله یاری های چین شامل کیت های تشخیص کرونا، دستگاه های اکسیژن ساز، دستگاه تحلیل کیت و داروهای مبارزه با کرونا امشب از پکن راهی ایران می گردد.

سفیر ایران: چهارمین محموله یاری های چین امشب از پکن راهی تهران می گردد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن در صفحه توئیترش از ارسال چهارمین محموله یاری های چین در پی شیوع کرونا در ایران اطلاع داد و نوشت: در ادامه ارسال یاری های مردمی و دولتی چین امشب چهارمین محموله شامل کیت های تشخیص کرونا، دستگاه های اکسیژن ساز، دستگاه تحلیل کیت و داروهای مبارزه با کرونا با هواپیمای باری ماهان از پکن راهی ایران خواهد شد.

وی اضافه نمود: ما راهی جز شکست کرونا نداریم و بر آن پیروز خواهیم شد.

تا به امروز سه محموله یاری از سوی چین به ایران ارسال شده و علاوه بر این یک تیم تخصصی از پزشکان چینی نیز برای همکاری با متخصصان ایرانی به ایران عزیمت نموده اند.

اولین محموله ارسالی شامل 20 هزار کیت تشخیص کرونا بود که روز آدینه با پرواز باری ماهان وارد ایران شد. دومین محموله یاری های چین شامل بیش از 50 هزار کیت پیشرفته تشخیص سریع کرونا و دستگاه های اکسیژن ساز بود که روز شنبه با پرواز باری ماهان از گوانجو وارد تهران شد. همراه با محموله دوم نیز پنج نفر از کارشناسان صلیب سرخ چین نیز به منظور همکاری و انتقال تجربیات پیروز در مبارزه با کرونا به تهران آمدند.سومین محموله شامل کیت های تشخیص، لباس های محافظتی یکسره برای استفاده در بیمارستان ها، دستگاه اکسیژن سنج و سایر تجهیزات پزشکی بود که با پرواز باری ماهان به وسیله شانگهای به ایران ارسال شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 370

به "سفیر ایران: چهارمین محموله یاری های چین امشب از پکن راهی تهران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران: چهارمین محموله یاری های چین امشب از پکن راهی تهران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید