سری گلکسی S22 احتمالا تنها یک مدل با بدنه شیشه ای خواهد داشت

به گزارش مجله مدیاپلیر، سامسونگ در حال آماده سازی گوشی های سری گلکسی S22 است که اوایل سال آینده میلادی معرفی خواهند شد. گفته می گردد مانند نسل قبلی این بار هم شاهد 3 مدل خواهیم بود و حالا بر اساس یک شایعه، به نظر می رسد فقط گلکسی S22 اولترا از پنل پشتی شیشه ای بهره می برد.

سری گلکسی S22 احتمالا تنها یک مدل با بدنه شیشه ای خواهد داشت

از طرف دیگر، سامسونگ برای گلکسی S22 و S22 پلاس بدنه مبتنی بر پلی کربنات تقویت شده در نظر گرفته است. برای مقایسه باید بگوییم که گلکسی S21 با بدنه پلاستیکی راهی بازار شد و مدل های پلاس و اولترا هم با پنل پشتی شیشه ای به دست کاربران رسیدند.

باید خاطرنشان کنیم سامسونگ در این زمینه هنوز تصمیم نهایی را نگرفته و فعلا در حال آنالیز مزایا و معایب این موضوع است. روی هم رفته باید بگوییم که بعضی کاربران بدنه مبتنی بر پلی کربنات تقویت شده را ترجیح می دهند زیرا این ماده از مقاومت بالاتری نسبت به شیشه بهره می برد. اما از طرف دیگر، بعضی از کاربران با توجه به قیمت بالای گوشی های پرچم دار علاقه زیادی به بدنه های پلاستیکی ندارند.

البته باید خاطرنشان کنیم استفاده از پلی کربنات به جای شیشه محافظ گوریلا گلس می تواند هزینه های فراوری را کاهش دهد و این یعنی شاید گوشی های گلکسی S22 و S22 پلاس با قیمت پایین تری در قفسه فروشگاه ها قرار بگیرند. شاید هم سامسونگ با این کار می خواهد گلکسی S22 اولترا را بیش از پیش در مرکز توجه قرار دهد.

در هر صورت همان طور که گفتیم سامسونگ در این زمینه هنوز تصمیم گیری نکرده و اگر این شایعه به حقیقت تبدیل گردد، بدون شک طی ماه های آینده گزارش های متفاوتی آن را تأیید خواهند کرد.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1196

به "سری گلکسی S22 احتمالا تنها یک مدل با بدنه شیشه ای خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی S22 احتمالا تنها یک مدل با بدنه شیشه ای خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید