سرپرست معاونت استان های صداوسیما در منطقه ها زلزله زده حاضر شد

به گزارش مجله مدیاپلیر، سرپرست معاونت امور استان های سازمان صداوسیما با حضور در استان هرمزگان، فرایند پوشش خبری و اطلاع رسانی در این استان را از نزدیک ارزیابی کرد.

سرپرست معاونت استان های صداوسیما در منطقه ها زلزله زده حاضر شد

به گزارش خبرنگاران، سرپرست معاونت امور استان های صداوسیما با حضور در استان هرمزگان، ضمن بازدید از منطقه ها زلزله زده، فرایند پوشش خبری و اطلاع رسانی را در این استان از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

محمدمهدی رحمتی پیش از ظهر امروز، دوشنبه 24 آبان ماه با حضور در استان هرمزگان، از منطقه ها زلزله زده این استان بازدید کرد.

وی در جریان این بازدیدها که با همراهی مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز خلیج فارس صورت گرفت، از نزدیک به ارزیابی فرایند پوشش خبری و اطلاع رسانی به مخاطبان به وسیله این مرکز پرداخت.

سرپرست معاونت امور استان های صداوسیما با تاکید بر پرداخت خبری مناسب به همه منطقه ها آسیب دیده بر اساس عدالت رسانه ای، خواهان مطالبه گری صحیح از مسئولان برای رسیدگی سریع به مردم حادثه دیده شد.

رحمتی بعلاوه به نمایندگی از رئیس سازمان صداوسیما، از مرکز خلیج فارس و واحدهای تولیدی مستقر در مرکز و منطقه ها مختلف زلزله زده که از زمان وقوع حادثه آغاز به فعالیت کردند، بازدید و خدا قوت دکتر جبلی را به آنان ابلاغ کرد.

بازدید از منازل سازمانی صداوسیما که در پی زلزله اخیر دچار آسیب شده اند، بخش دیگر برنامه های کاری رحمتی بود.

به گزارش خبرنگاران، سرپرست معاونت امور استان ها نیز ضمن قدردانی از اقدامات انجام گرفته رسانه ای از نخستین لحظات وقوع حادثه تا به امروز و بعلاوه برنامه های پیش بینی شده برای اطلاع رسانی به لحظه صحیح و جامع از اقدامات انجام گرفته در یاری به مردم به وسیله صداوسیمای مرکز خلیج فارس، بر تداوم این فرایند تا حل مسائل آسیب دیدگان از زلزله تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1510

به "سرپرست معاونت استان های صداوسیما در منطقه ها زلزله زده حاضر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست معاونت استان های صداوسیما در منطقه ها زلزله زده حاضر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید