رونیکس؛ ابزاری که همواره به روز است

به گزارش مجله مدیاپلیر، محسن رامخو، قائم مقام مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت رونیکس، از مزیت حضور در نمایشگاه و امکان نمایش قدرت و کیفیت محصولات رونیکس صحبت کرد که متن کامل مصاحبه را در ادامه می خوانید.

رونیکس؛ ابزاری که همواره به روز است

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران با هدف ایجاد ارتباط بین اصناف و صنایع مرتبط با ساختمان، تامین احتیاجمندی های مشتریان، رونق بخشی به صنعت ساختمان و معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژی های صنعت ساختمان و صنایع وابسته برگزار شده است. برند رونیکس به عنوان برندی پیشرو در صنعت ابزار کشور نیز در این نمایشگاه حضور به هم رسانده است. در ادامه، گفت وگویی با قائم مقام مدیر عامل و عضو هیئت مدیره این شرکت را می خوانید.

یکی از شعارهای اصلی رونیکس در نمایشگاه، نمایش قدرت و کیفیت محصولات است، رونیکس در این روزها چگونه توانسته این موضوع را محقق کند و قدرت و کیفیت محصولات را چگونه به نمایش گذاشته است؟

سال جاری نخستین سالی است که رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور پیدا نموده است و اصلی ترین هدفمان نیز توسعه ارتباطات با مشتریان و کم شدن فاصله با مخاطبان است. برای ما این نمایشگاه نسبت به رویدادهای تخصصی دیگر بسیار با ارزش تر است؛ چراکه صنعت ساختمان ارتباط زیادی با چندین صنعت دیگر دارد و اینگونه می توانیم مخاطبان گسترده تری را شناسایی و احتیاجسنجی کنیم.

هدف اصلی رونیکس از حضور در نمایشگاه چیست؟

رونیکس برخلاف افرادی که صرفا در پی نمایش هستند، کوشش می نماید که در عمل نیز خودش را ثابت کند و در این راستا، نخستین و مهم ترین بخشی که به چشم مخاطب می آید، تنوع محصولات است که در نمایشگاه صنعت ساختمان، می توانند آن را به چشم ببینند. نوع معرفی محصولات رونیکس برای بازدیدنمایندگان به خوبی قابل لمس است. شاید مخاطب بتواند بسیاری از ابزارهای مورد احتیاجش را در فضای مجازی تهیه کند ولی قابل لمس بودن محصولات و تماشا کیفیت آنها از نزدیک، بسیار با ارزش تر است.

شما مهم ترین نوع تبلیغ را چه می دانید؟

مهم ترین تبلیغ، انتقال تجربه استفاده از محصولات به وسیله مصرف نمایندگان است و ما جزء معدود برندهایی هستیم که مخاطب در لایه های زیرین به ما در زمینه معرفی محصول یاری می نماید. ما به واسطه و اعتبار پیش زمینه فکری و فکریت مثبتی که در فکر مخاطب در حجم زیاد ایجاد کردیم، با این پرزنتی که در نمایشگاه ارائه دادیم، نمایش قدرت بسیار خوبی شده است. به باور ما برای رقم خوردن یک اتفاق خوب، همه قسمت ها و چرخ دنده ها باید خوب کار نمایند.

محصولات رونیکس تا چه مقدار کوشش دارند به روز باشند؟

ما تابع به روزرسانی صنعت در جهان هستیم و موظفیم به عنوان کسی که مسئولیت بار تامین ابزارآلات مورد احتیاج صنعت در کشور را به دوش می کشد، کوشش کنیم تا با شناخت روز جهان از صنعت و برای احترام به مخاطب همواره به روز باشیم و تغییرات ما هم بر اساس استانداردهای جهانی است و چون ما پرچمدار این عرصه هستیم همواره کوششمان بر به روز بودن است.

مقدار تاثیرگذاری نمایشگاه برای ثبت برند رونیکس را تا چه مقدار می دانید؟

ما هیچگاه تارگت فروشی نداشتیم و نداریم. هدف اصلی ما ارتباط است و هیچگاه برای هیچ برندی نباید این اتفاق بیفتد که برای بعضی موارد برقراری ارتباط خود با مخاطب را از دست بدهد. بزرگترین اتفاقی که برای یک برند رخ می دهد این است که مخاطب عام بدون واسطه با آن برند ارتباط برقرار نمایند.

نمایشگاه هر استانی برای آن اهمیت بسیاری دارد اما نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در کل ایران، یکی از برترین راه های برقراری ارتباط با مخاطبان عام است که 100 درصد تاثیر مثبت خواهد داشت و این تجربه ای است که بعد از این نمایشگاه هرسال آن را تجربه خواهیم کرد، چون ما هیچگاه از پشت میز نمی توانیم احتیاج مخاطب را بشناسیم و با او ارتباط برقرار کنیم، به نظر من هر برندی باید در پایین ترین لایه ها باشد تا بتواند جدیدترین واصلی ترین احتیاجهای مخاطب را دریافت کند و برای بهبود بخشیدن و اصلاح سیاست های خودش کوشش کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1793

به "رونیکس؛ ابزاری که همواره به روز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونیکس؛ ابزاری که همواره به روز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید