رونالدو به بارسلونا می پیوندد؟

به گزارش مجله مدیاپلیر، اخبار و حواشی در مورد کریستیانو رونالدو هر روز بیشتر شده و او هر روز به تیم جدیدی مرتبط می شود.

رونالدو به بارسلونا می پیوندد؟

وقتی معین شد فوق ستاره پرتغالی تمایلی به ماندن در منچستریونایتد ندارد از تیم های مختلفی به عنوان خواهان او نام برده برده است: چلسی، رم، رئال مادرید، پاری سن ژرمن، ناپولی و.. اما یک نام در این میان بیش از همه عجیب است: بارسلونا!

حالا عجیب تر از آن حضور ژرژ مندس مدیر برنامه های سرشناس کریستیانو رونالدو در شهر بارسلونا است که روز دوشنبه پیش وارد این شهر شد و شایعات در مورد انتقال کریس به بارسا را به اوج رساند.

کریستیانو که به واسطه 9 فصل حضور در لباس رئال مادرید و کسب 4 لیگ قهرمانان اروپا با این تیم به اسطوره ای محبوب در مادرید تبدیل شده، اکنون ممکن است در انتقالی عجیب، غیرمنتظره و باورنکردنی راهی تیم رقیب دیرینه و دشمن خونی رئال شود. ژرژ مندس مدیر برنامه این فوق ستاره که توجه زیادی به احساس موکلش دارد، در روزهای گذشته مذاکراتی را با مدیران چلسی داشت اما او دوشنبه در سفری غیرمنتظره راهی بارسلونا شد.

جرارد رومرو خبرنگار معروف اسپانیایی با انتشار ویدیویی از ورود ژرژ مندس به اسپانیا مدعی شد که این ایجنت معروف، موکلش را به بارسا پیشنهاد داده است. رومرو در این مورد نوشت: مندس، رونالدو را به بارسلونا پیشنهاد داده است. خود بازیکن هم مشتاق بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اسپانیا است، اما در حال حاضر ژاوی این بازیکن پرتغالی را قبول نکرده است.

شایعات جدایی رونالدو از مدت ها پیش در رسانه های جهان مطرح بود و با وجود این که منچستریونایتد صراحتاً اعلام کرده که به این بازیکن نیاز دارد، اما CR7 قصد دارد از جمع شیاطین سرخ جدا شود و غیبت او در جلسه تمرینی دوشنبه، یکی دیگر از نشانه های جدایی اوست.

بسیاری از طرفداران فوتبال جهان به ویدئوی حضور مندس در بارسلونا واکنش نشان داده و این انتقال را در صورت عملی شدن، چیزی فراتر از یک بمب نقل و انتقالاتی خوانده اند و به آن لقب بمب اتمی داده اند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1617

به "رونالدو به بارسلونا می پیوندد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو به بارسلونا می پیوندد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید