دفع انرژی منفی خانه با سرکه و نمک

به گزارش مجله مدیاپلیر، برای از بین بردن و دفع انرژی منفی موجود در خانه و یک محل احتیاج نیست شما کار خاصی انجام دهید سرکه و نمک بهترین دفع کننده هستند.

دفع انرژی منفی خانه با سرکه و نمک

آیا جریان انرژی را در منزل احساس می کنید؟ در برخی مکان ها احساس ناراحتی می کنیم این به دلیل انرژی منفی آن مکان است. انرژی منفی مسئله مهمی است که روی بسیاری از خانه ها تاثیر می گذارد و از بین بردن انرژی منفی کار بسیار دشواری است. 

دفع انرژی منفی با نمک

مواد لازم :

  • نمک
  • لیوان شفاف
  • سرکه سفید

نمک و سرکه را داخل لیوان با هم ترکیب کنید و لیوان را در محلی قرار دهید که بیشتر اوقات را آنجا سپری می کنید و آن را 24 ساعت متوالی دست نخورده نگه دارید، بعد از یک روز متوجه می شوید که سطح نمک بالا آمده این کار را مجددا تکرار کنید تا سطح نمک پایین بیاید. از تمیزی لیوان بعد از هر بار استفاده مطمئن باشید این روش برای جذب انرژی های منفی منزل بسیار کارآمد است.

نمک یکی از راه چاره های درمان انرژی منفی در مدت کوتاه است که باعث فراوری یون های مثبت در منزل می گردد و محیطی سالم می سازد که برای افراد مناسب است. ممکن است افراد با بکار بردن این روش حتی از بسیاری از بیماری ها که در اثر ناراحتی های روحی ایجاد می گردد جلوگیری نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 771

به "دفع انرژی منفی خانه با سرکه و نمک" امتیاز دهید

1 کاربر به "دفع انرژی منفی خانه با سرکه و نمک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفع انرژی منفی خانه با سرکه و نمک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید