خبرنگاران تاکید استاندار بر تعطیلی همه اماکن گردشگری سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله مدیاپلیر، زاهدان- خبرنگاران- استاندار سیستان و بلوچستان بر مراقبت بیشتر مردم و خودداری از حضور در محافل عمومی و تعطیلی همه اماکن گردشگری با توجه به سیر صعودی ویروس کرونا در این استان تاکید کرد.

خبرنگاران تاکید استاندار بر تعطیلی همه اماکن گردشگری سیستان و بلوچستان

احمدعلی موهبتی شامگاه شنبه در نشست با فرمانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: با توجه به سیر صعودی شیوع ویروس کرونا، شهروندان برای حفظ سلامت خود و سایر هم وطنان در منازل خود بمانند و از حضور در محافل عمومی به طور جدی خودداری کنند.

وی گفت: امسال بایستی مسافرت و گردشگری به شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل و ترتیبی اتخاذ شود تا گردشگران سایر نقاط کشور نیز به این استان وارد نشوند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: علی رغم همه اقدامات اجرا شده، بخشی از شهرستان های استان در حوزه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی با کمبودهایی روبرو هستند و در صورتی که انتشار و شیوع این ویروس افزایش یابد قطعا با مشکلاتی روبرو خواهیم شد.

وی اعلام نمود: با توجه به سیر صعودی شیوع ویروس کرونا در کشور و سیستان و بلوچستان ضرورت دارد از برگزاری هرگونه مراسم عبادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی که منجر به تجمع و حضور مردم می شود، جلوگیری شود چرا که این بیماری دوره 14 روزه نهفته دارد و در صورت عدم همراهی مردم و شیوع گسترده این ویروس با چالش های جدی در استان روبرو خواهیم بود.

موهبتی هدف از برگزاری این نشست را مرور و کنترل اقدامات اجرا شده توسط فرمانداری ها، برآورد نیازمندی های شهرستان ها و همچنین ابلاغ و تاکید دستورالعمل های بهداشتی مربوطه برای روزهای آینده در استان اعلام نمود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه روز گذشته اولین مورد فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا را در سیستان و بلوچستان داشتیم و در حوزه هر سه دانشگاه علوم پزشکی زابل، ایرانشهر و زاهدان تست مثبت ابتلا به کرونا داشتیم لذا این مهم می طلبد که مردم نسبت به رعایت مسائل و مباحث بهداشتی توجه جدی داشته باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 378

به "خبرنگاران تاکید استاندار بر تعطیلی همه اماکن گردشگری سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تاکید استاندار بر تعطیلی همه اماکن گردشگری سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید