جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر اعطا می گردد

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با شعار ارزش آفرینی کسب و کارهای تعاملی و پلتفرم ها، دی ماه 98 برگزار می گردد.

جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر اعطا می گردد

علی نعیمی صدیق، دبیر علمی جایزه ملی فاب با اشاره به مشارکت پژوهشگران و دانشجویان و فعالان علمی و پژوهشی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه این همایش، استقبال شرکت های فناور برای رقابت در جایزه ملی فاب را مثبت ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از نیمی از محصولات فناورانه ارسالی به دبیرخانه همایش، مورد ارزیابی قرار گرفته اند، گفت: بعد از اتمام داوری های مرحله اول، محصولات منتخب داوری به دور دوم راه خواهند یافت.

نعیمی صدیق زمان مرحله دوم داوری جایزه ملی فاب را ابتدای دی ماه اظهار داشت و اضافه کرد: در این مرحله پژوهشگران برگزیده، باید به صورت حضوری به دفاع از محصول خود بپردازند. در نهایت برحسب امتیازات کسب شده، 3 محصول برتر فناوری اطلاعات سال معین و تندیس فاب دریافت می نمایند.

وی در مورد اعلام نتایج اضافه کرد: انتها آذرماه 98 زمان اعلام نتایج اولیه خواهد بود. همچنین مهلت ارسال آثار تا 25 آذر تمدید شده و این تمدید ارسال آثار در راستای یاری به دانشجویان و پژوهشگرانی است که آثار خود را ناقص ارسال نموده و یا درخواست مهلت برای تکمیل آثار خود را داشتند. اما در این میان افرادی که علاقه مند به حضور هستند، نیز می توانند تا این تاریخ آثار خود را ارسال نمایند.

این همایش دی ماه امسال در سالن وزارت کشور برگزار می گردد و شرکت ها و مدیران فناوری اطلاعات می توانند با مراجعه به سامانه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، نسبت به ثبت نام و ارسال آثار اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 187

به "جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر اعطا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر اعطا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید