تهدید ترامپ به تحریم های بزرگ علیه ترکیه

به گزارش مجله مدیاپلیر، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در اولین توئیت های امروز (دوشنبه) خود نوشت: ما وارد جنگ دیگری که میان بعضی برای 200 سال است جریان دارد، نخواهیم شد. اروپا فرصت داشت تا زندانیان داعشی خود را تحویل بگیرد اما آنها نمی خواهند هزینه نمایند. می گویند بگذار آمریکا بپردازد.

تهدید ترامپ به تحریم های بزرگ علیه ترکیه

ترامپ

دونالد ترامپ امروز (دوشنبه) در پیامی توییتری تاکید نمود، دموکرات ها در حال تخریب این رئیس جمهوری هستند و در این جهت قانون اساسی آمریکا را را ویران می نمایند.

کردها شاید بعضی از این داعشی ها را آزاد نمایند تا ما را وارد نمایند . این داعشی ها به راحتی توسط ترکیه و کشورهای اروپایی دوباره دستگیر می شوند اما آنها باید عجله نمایند. تحریم های بزرگی علیه ترکیه در راه است. آیا فکر می نمایند ما به جنگ با یک عضو ناتو، ترکیه، خواهیم رفت؟ جنگ های بدون خاتمه خاتمه می یابد.

نظامیان ترکیه

دموکرات ها در حال تخریب این رئیس جمهوری هستند و در این جهت قانون اساسی آمریکا را ویران می نمایند. صادقانه بگوییم، مردم آمریکایی باید چشمشان را به روی این حقیقت باز نمایند که دموکرات ها آنقدر مست قدرت هستند که مایل هستند تا این جمهوری مبتنی بر قانون اساسی را ویران نمایند.

تحریم

اکنون به نظر می رسد آدام شف (رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا) نمی خواهد آن افشاگر شهادت بدهد. نه! باید شهادت بدهد و شرح بدهد که چرا مکالمه اوکراین مرا آنقدر اشتباه فهمیده بود که کوچکترین ارتباطی هم نداشت. آیا شف به او گفته بود این کار را کند؟ ما باید هویت این افشاگر را تعیین کنیم تا معلوم گردد چرا این کار با آمریکا انجام شد.

بازی دموکرات ها خنثی شد، هنگامی که ما مچ شف را وقتی گفت وگوی تلفنی ساختگی ایجاد می کرد، گرفتیم؛ وقتی من متن دقیق گفت وگو را منتشر کردم و زمانی که رئیس جمهوری اوکراین و وزیر خارجه آن گفتند که هیچ فشاری در کار نبوده است و گفت وگویی عادی وجود داشت! یک توطئه محض برای استیضاح!

هری رید، سناتور دموکرات پیشین آمریکا به تازگی گفت که دونالد ترامپ بسیار باهوش است، بسیار محبوب تر از آنچه مردم فکر نمایند، دست کم گرفته شده است و شکست او در انتخابات 2020 سخت خواهد بود. ممنون هری. با حرف شما موافقم.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 42

به "تهدید ترامپ به تحریم های بزرگ علیه ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید ترامپ به تحریم های بزرگ علیه ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید