تمیز کردن قابلمه سوخته با 5 روش در خانه

به گزارش مجله مدیاپلیر، برای تمیزکردن پشت قابلمه های کثیف روش های ساده و کاربردی وجود دارد، با سرکه و جوش شیرین و... به راحتی می توان از شر این لکه های پشت قابلمه راحت شد.

تمیز کردن قابلمه سوخته با 5 روش در خانه

پشت ظروف تفلون و چدن بعد از مدتی استفاده دچار تیرگی و لک هایی می شوند که به راحتی هم قابل تمیز شدن نیستند. تمیز کردن قابلمه با استفاده از مواد پاک کننده مخصوص که مجله اینترنتی دلتا در این مطلب معرفی می نماید به راحتی امکان پذیر است.

تمیز کردن قابلمه سوخته در خانه

در ادامه 5 روش برای تمیز کردن قابلمه تفلون و چدن سوخته شما معرفی می کنیم.

استفاده مستقیم از سرکه سفیدروی سیاهی پشت قابلمه

روش دیگر برای برق انداختن پشت قابلمه تفلون و چدنی استفاده از سرکه سفید است. سرکه سفید را مستقیما روی لکه بریزید و با اسکاچ یا ابر آغاز به شست وشو کنید.

تمیز کردن قابلمه با سرکه و جوش شیرین

ابتدا پشت قابلمه را با آب گرم خیس کنید و روی آن جوش شیرین بریزید سپس روی جوش شیرین ها سرکه بپاشید. سرکه با جوش شیرین باهم واکنش داده و کف می نماید. بعد از 15 دقیقه با سیم ظرف شویی آغشته به مایع ظرف شویی تمام سیاهی ها و سوختگی های پشت قابلمه را تمیز کنید.

استفاده از جوش شیرین به همراه آب اکسیژنه برای ازبین بردن سیاهی پشت قابلمه

برای پاک کردن سیاهی و لکه های پشت قابلمه این دو ماده را با هم ترکیب نموده و به صورت یک لایه ضخیم روی قسمت سوخته به مدت 10 دقیقه قرار دهید سپس با اسکاچ بشویید.

ترکیب بیکینگ پودر و سرکه سفید برای تمیز کردن قابلمه

برای تمیزکردن پشت قابلمه تفلون و چدن 2 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر را در ظرفی ریخته و آن را با آب مخلوط کنید. بعد از مخلوط شدن کامل اسکاچ را در محلول فرونموده و با آن به جنگ چربی ها بروید! می توانید سرکه سفید را هم به این محلول اضافه کنید.

برطرف سیاهی پشت قابلمه با سرکه سفید، آب اکسیژنه، جوش شیرین و اسکاچ

برای تمیزکردن سیاهی پشت قابلمه تفلون و چدن با این محلول به روش زیر عمل کنید. جوش شیرین را روی محل موردنظر ریخته و آب اکسیژنه روی آن بریزید به مقداری که کمی مرطوب گردد. بگذارید به مدت 10 دقیقه در این حالت بماند، بعد از آن سرکه سفید را روی آن اسپری کنید و اجازه دهید 1 ساعت مواد روی ظرف بماند، بعد با اسکاچ و آب ظرف را کاملا بشویید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این علائم نشان می دهد خال شما سرطانی است! را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 18 بهمن 1401 بروزرسانی: 18 بهمن 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1723

به "تمیز کردن قابلمه سوخته با 5 روش در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمیز کردن قابلمه سوخته با 5 روش در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید