بازسازی خانه: تصویب طرح بازسازی و احیای کاروانسرای شاه عباسی دامغان و گراندهتل قزوین

به گزارش مجله مدیاپلیر، طرح بازسازی و احیای کاروانسرای شاه عباسی دامغان و گراند هتل قزوین در نشست شورای فنی و مالی صندوق احیا تصویب شد.

بازسازی خانه: تصویب طرح بازسازی و احیای کاروانسرای شاه عباسی دامغان و گراندهتل قزوین

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در هفتمین نشست شورای فنی و مالی صندوق احیا که اعضای شورا، مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان های لرستان و قزوین، معاونان میراث فرهنگی این استان ها و نماینده سرمایه گذاران سه بنای کاروانسرای شاه عباسی دامغان، خانه مغیث الاسلام و گراند هتل نیز حضور داشتند، طرح بازسازی و احیای خانه مغیث الاسلام بروجرد در ابتدا مورد آنالیز نهاده شد و پس از جمع بندی های انجام شده به منظور آنالیز دوباره، این طرح به سرمایه گذار منتقل شد.

طرح احیای گراند هتل در دستور کار شورای فنی و مالی در ادامه آنالیز نهاده شد و این طرح از طریق اعضا به تصویب رسید.

بعلاوه آنالیز طرح بازسازی و احیای کاروانسرای شاه عباسی دامغان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که به تصویب اعضا رسید.

شورای فنی و مالی صندوق احیای بناهای تاریخی و فرهنگی با دستورمعاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل می گردد. وظیفه این شورا آنالیز و تصویب طرح های بازسازی و احیای بناهای واگذار شده صندوق احیا است.

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1468

به "بازسازی خانه: تصویب طرح بازسازی و احیای کاروانسرای شاه عباسی دامغان و گراندهتل قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: تصویب طرح بازسازی و احیای کاروانسرای شاه عباسی دامغان و گراندهتل قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید