تسهیل در دسترسی دانشجویان به کلاس های مجازی بارونمایی از سامانه امید

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرنگاران/سمنان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان از طراحی و راه اندازی سامانه ارزیابی و مدیریت یادگیری درس (امید) با هدف تسهیل در دسترسی و استفاده از کلاس های درس مجازی این دانشگاه اطلاع داد .

تسهیل در دسترسی دانشجویان به کلاس های مجازی بارونمایی از سامانه امید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

دکتر فرشاد ورامینیان در نشست مشترک معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی با مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ، به همت حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه ، این سامانه برای برگزاری کلاسهای مجازی و تسهیل دسترسی دانشجویان و اساتید به آن به آدرس https://lms.semnan.ac.ir/login طراحی و بومی سازی شد .

این عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان اضافه نمود: رونمایی از سامانه ارزیابی و مدیریت یادگیری درس (امید) امروز با حضور مسوولان استان در دانشگاه سمنان انجام شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان با اشاره به برگزاری پیروز بیش از یک صد هزار کلاس درس مجازی در نیم سال گذشته و نیز طراحی پیروز سامانه آزمون ساز که با استقبال مناسب دانشجویان و اعضای هیات علمی همراه بود گفت: بیش از یک هزار و 892 آزمون مستمر و 661 آزمون پایانی در سال تحصیلی گذشته اجرا شد .

وی یادآوری کرد: در ترم گذشته 49 هزار و 105 نفر امتحان دانشجویان به وسیله فضای مجازی انجام گرفته است.

دکتر رحمان معرفت، مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه سمنان هم در این نشست گفت: دسترسی سریع، آسان و یکپارچه به منابع مورد احتیاج استاد برای برگزاری یک کلاس مجازی مناسب از اهداف معاونت آموزشی دانشگاه بوده است که خوشبختانه در سامانه امید مورد توجه تیم طراحی قرار گرفته است.

مهندس محمدنژاد، مسئول تیم طراحی نرم افزار نیز با بیان اینکه سامانه امید دارای بخش های مختلفی است گفت: در این سامانه اساتید می توانند تکالیف درسی مورد احتیاج دانشجویان را به گونه ای قرار دهند که در موعد مقرر دانشجو بتواند به تکالیف دسترسی داشته و پاسخ های مدنظر اساتید را در سامانه به صورت یکپارچه بارگذاری کنند.

وی همچنین اضافه نمود: علاوه بر بارگذاری منابع درسی اساتید و نیز طرح درس استاد در سامانه امید ، اساتید می توانند سابقه کلاس ها و حضور و غیاب دانشجویان را مشاهده و کنترل کنند و با ورود به سامانه آزمون ساز ، امتحانات مستمر و پایانی خود را به آسانی برگزار کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 728

به "تسهیل در دسترسی دانشجویان به کلاس های مجازی بارونمایی از سامانه امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیل در دسترسی دانشجویان به کلاس های مجازی بارونمایی از سامانه امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید