تحریم ها مانع از تأمین نیازمندی های درمانی مردم می گردد

به گزارش مجله مدیاپلیر، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که فضای تحریمی آمریکا مانع از یاری رسانی و تأمین نیازهای درمانی مردم می گردد که این رفتارهای مقامات آمریکا غیرانسانی است.

تحریم ها مانع از تأمین نیازمندی های درمانی مردم می گردد

محمدابراهیم رضایی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دشمنی آمریکا با کشورها و ملت مسلمان ایران بسیار عمیق، جدی، بی رحمانه و توأم با خشونت است. آن ها دیگر توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارند به همین دلیل به حربه تحریم رو آورده و از آن به شکل ناجوانمردانه و غیرانسانی استفاده می نمایند.

وی اضافه نمود: آمریکایی ها کشورهای دیگر را وادار به تبعیت از تحریم های علیه ایران می نمایند آن هم در شرایطی که کل جهان با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می نمایند و مقابله ایران در شرایط تحریمی است.

این نماینده مجلس اضافه نمود: وقتی یک انسان بیمار می گردد همه برای نجات جان او یاری می نمایند اما مقامات آمریکا حتی این موضوع را هم متوجه نشده و به خاطر بغض و کینه با جمهوری اسلامی دشمنی ها را ادامه داده و کشورهای دیگر را وادار به این کار می نمایند. حال اینکه تحریم های بیشتر آمریکا مانع از یاری رسانی و تأمین نیازهای درمانی مردم می گردد. جهان این رفتارهای غیرانسانی آمریکا را فراموش نمی نماید. همه کشورها بدانند که به زودی به خاتمه عمر استکباری آمریکا و یکه تازی هایش خواهیم رسید.

رضایی خطاب به کشورهای جهان گفت: ضرورت دارد با توجه به وظایف انسانی از تحریم های آمریکا تبعیت نکنیم و کاری کنیم که ایران بتواند با تأمین تجهیزات با کرونا مبارزه کند. توصیه ام به سران کشورهای مختلف آن است که برای طی کردن راه استقلال زیر سلطه آمریکا نروند و بدانند که ممکن است روزی آن ها هم برای استقلال خواهی همچون ایران مورد تحریم قرار گیرند. پس بهتر است اکنون در کنار ایران باشند.

رضایی در عین حال تأکید کرد: ملت ایران با تکیه بر جوانان و استعدادها نیازهایش را تأمین می نماید و به زودی به دستاوردهای خوبی می رسد اما جامعه جهانی بداند که اگر به وظایف انسانی خود عمل نکند در پیشگاه تاریخ همچون گذشتگان به عنوان چهره منفور شناخته می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 419

به "تحریم ها مانع از تأمین نیازمندی های درمانی مردم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم ها مانع از تأمین نیازمندی های درمانی مردم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید