بهاری رویایی با شکوفه های گیلاس ژاپن

به گزارش مجله مدیاپلیر، در بهار به کجای ژاپن برویم

به نظر می آید که ژاپن، شرق ترین کشور دنیا، زودتر از همه بهار را جشن می گیرد. در بهار این کشور پر از شکوفه های گیلاس رنگارنگ و زیبا می گردد، شکوفه هایی که تماشای آن ها شما را به دنیای خیال انگیز و رویایی می برد، اما این شکوفه ها در قسمت هایی از این کشور از بقیه جاهها بیشتر و تماشایی تر هستند، با خبرنگاران همراه باشید، می خواهیم با زیباترین مکان های این کشور در بهار که میلیون ها نفر برای تماشای شکوفه ها به آنجا می فرایند، آشنا شویم.

بهاری رویایی با شکوفه های گیلاس ژاپن

کوه یوشینو

شهر تاریخی یوشینو از زمان های قدیم به چشم انداز ها شگفت آور در بهار معروف بوده است. صدها درخت گیلاسی که در دامنه کوه قرار دارند همزمان شکوفه های صورتی می دهند و چشم اندازی تماشایی را به وجود می آورند، کسانی که به بالای این کوه می فرایند برای مدت ها محو تماشای زیبایی این چشم انداز ها می شوند.

پارک اوئنو، توکیو

پارک اوئنودر سال 1873 در محلی ساخته شد که قبلا بخشی از یک عبادتگاه بوده است. بعد از این که این پارک را رو به عموم باز کردند به یکی از محبوب ترین جاذبه های تفریحی در بین مردم توکیو و گردشگران تبدیل شد به طوری که هر سال ده ها میلیون نفر از این پارک تماشا می نماید و محبوب ترین پارک شهری در ژاپن است. در بهار مردم زیر درختان شکوفه آن می نشینند و پیکنیک می گیرند .

پارک اینوکاشیرا، توکیو

پارک اینوکاشیرا در غرب توکیو واقع شده است، رودخانه کاندا از داخل پارک می گذرد و برکه اینوکاشیرا هم در آن واقع شده است. اگر به تفریحات آبی علاقه داشته باشید در این پارک همه جور امکاناتی برای این تفریح مهیج وجود دارد. در بهار درختان گیلاس که در اطراف رودخانه هستند پر از شکوفه می شوند و با ریختن شکوفه ها سطح رودخانه پر از گلبرگ های شکوفه شده و رنگ صورتی به خود می گیرد تماشا این چشم انداز واقعا جادویی و محسور کننده است.

پارک چیدوریگافوچی، توکیو

پارک چیدوریگافوچی یکی از محبوب ترین و معرف ترین جاهها برای تماشا شکوفه های گیلاس در شهر است. در این شهر 260 درخت گیلاس در جهتی پشت سر هم کاشته شده اند، در فصل شکوفه ها قدم زدن در این جهت رمانتیک شما را غرق در احساس می نماید، هر سال یک میلیون بازدید کننده از سراسر این کشور به این پارک می فرایند. قایق سواری در رودخانه و تماشای شکوفه ها از آب هم از تفریح های مورد علاقه مردم است.

قلعه اوزاکا

قلعه اوزاکا در قرن 16 ساخته شده و از آن موقع تبدیل به نماد و سمبل شهر شده است. داخل و بیرون نمای این قلعه لوکس با طلا تزئین شده و در طول تاریخ حوادث زیادی را از سر گذرانده، امروزه بعد از بازسازی گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به سوی خود می کشاند. در طول ماه های مارس و آوریل درختان اطراف این قلعه پر از شکوفه های زیبا می شوند که تماشا این قلعه زیبا در کنار شکوفه ها چشم اندازی تماشایی و لذتبخش دارد.

تونل ویستریا، کیتاکیوشو

20 نوع مختلف گل ویستریا در باغ کاواچی فوجی وجود دارد، این باغ تا توکیو 5 ساعت رانندگی فاصله دارد. گلبرک های سفید، آبی، صورتی و بنفش تونلی رویایی را در این محل به وجود می آورند که برترین زمان برای قدم زدن در این تونل اواخر آوریل تا اواسط می است.

منبع: placestoseeinyourlifetime.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1542

به "بهاری رویایی با شکوفه های گیلاس ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاری رویایی با شکوفه های گیلاس ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید