بروشورهای تبلیغاتی عوامل بی بی سی در خیابان های تهران

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرنگاران: موسسه BBCEDU بار دیگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری فعالیت گسترده خود را در کشور شروع نموده و بروشور های این موسسه به طرز گسترده ای در سطح شهر پخش شده است!

بروشورهای تبلیغاتی عوامل بی بی سی در خیابان های تهران

جهت دریافت مشاوره خدمات بروشور حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، موسسه BBCEDU بار دیگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری فعالیت گسترده خود را در کشور شروع نموده و بروشور های این موسسه به طرز گسترده ای در سطح شهر پخش شده است!

اوایل سال 87 بود که برای نخستین بار این موسسه زیر نظر شبکه وهابی بی بی سی فعالیت های خود در ایران را شروع کرد و در آن موقع اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در کشور کرد. در واقع این موسسه در پوشش یک آکادمی و فریب درخواست کنندگان قصد داشت تا تا به بهانه مهاجرت به انگلیس و زندگی رویایی در آنجا و حتی ادامه تحصیل بسیاری از جوانان را جذب این شبکه کند!

با گذشت چندماه و در آستانه انتخابات سال 88 و در زمان فتنه این شبکه با استفاده از ظرفیت همین افرادی که پیش از این جذب شده بودند دست به رابکاری های گستره ای علیه نظام زد و در نهایت نیز پس از برچیده شدن بساط فتنه دیگر خبری از صاحبان این موسسه نشد.

اما اکنون و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بار دیگر خیابان های پایتخت میزبان افرادی جوان است که در میادین اصلی شهر با در دست داشتن بروشور های تبلیغاتی از این موسسه اقدام به تبلیغات گسترده ای در این خصوص نموده اند.

در همین ارتباط روز گذشته یکی از پخش کنندگان این تراکت ها که جوانی 22 ساله به نظر می رسید، حاضر به پاسخ دادن به پرسشهای ما در میدان ولیعصر(عج) نشد و در نهایت نیز از آن محل دور شد.

به نظر می رسد که مسئولان در چنین شرایطی باید بیش از گذشته برای چنین مسائلی اهتمام داشته باشند.

منبع: تهران پرس

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 251

به "بروشورهای تبلیغاتی عوامل بی بی سی در خیابان های تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروشورهای تبلیغاتی عوامل بی بی سی در خیابان های تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید