برندگان جوایز CACCI ، 2021 معرفی شدند

به گزارش مجله مدیاپلیر، کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه (CACCI) برندگان جوایز CACCI 2021 را در نود و چهارمین جلسه شورای CACCI اعلام نمود.

برندگان جوایز CACCI ، 2021 معرفی شدند

برنده نهمین جایزه اتاق های محلی CACCIدر گروه اتاق های بزرگ، اتاق بازرگانی و صنعت چیتاگونگ از بنگلادش است که بزرگ ترین و فعال ترین اتاق این کشور به شمار می آید و از زمان تأسیس خود در سال 1906، نقشی حیاتی در طراحی سیاست های مالی ایفا نموده است. این اتاق در راستای صنعتی شدن، توسعه زیرساخت ها، تجارت، توسعه بنگاه های کوچک و میانه (SME) و ایجاد اشتغال برای ریشه کنی فقر و بعلاوه افزایش توسعه مالی کشور، نقش فعالی داشته است.

اتاق بازرگانی آیدین از ترکیه نیز برنده جایزه در دسته اتاق های کوچک شد. این اتاق مطالعاتی را در راستای یاری به توسعه اجتماعی - مالی شهر و توسعه تجارت استان انجام داده است و یکی از مهم ترین ارکان تجارت را نمایشگاه های تخصصی می داند، بر این اساس، 197 نمایشگاه در طی 5 سال گذشته از سوی این اتاق برگزار شده است. اتاق آیدین بعلاوه با دریافت یاری های مالی از اتحادیه اروپا و سایر بودجه ها، منبعی را برای شهر در نظر گرفته است تا پروژه های بسیاری را که به رفاه اعضای آن و کل استان یاری می نماید، عملیاتی سازد.

CACCI هشتمین جایزه کارآفرین جوان آسیا و اقیانوسیه را به خانم یونا الکساندرونا نیکیشکینا، مدیرکل SputNik از روسیه اهدا کرد. خانم نیکیشکینا کسب وکار خود را در فوریه 2015 شروع کرد و سه سال بعد در مارس 2018، شرکت کوچک او به Sputnik توسعه یافت. فعالیت اصلی آن فراوری بازی فکری و اسباب بازی بچه ها عادی و بعلاوه بچه ها ناشنوا و نابیناست. او به تازگی یک حساب کاربری در وب سایت دنیای علی بابا دریافت نموده و با محصولات منحصربه فرد خود وارد بازار بین المللی شده است.

سومین جایزه بانوان کارآفرین CACCI به خانم Munktuvshin Oyundelger، مدیر عامل Monolab, LLC از مغولستان تعلق گرفت. خانم اویوندلگر، دکترای علوم پزشکی دارد و از دانش، شبکه و تخصص خود برای ارائه تجهیزات لازم به سازمان های بهداشتی داخلی استفاده می نماید. شرکت او از سال 1996 تجهیزات پزشکی با کیفیت بالا و فناوری نو را از آلمان، کره و سایر کشورهای پیشرفته تامین می نماید. این شرکت توزیع کننده رسمی HUMAN Gesellschaft fur Biochemica&Diagnostica mbH، یکی از مهمم ترین دستگاه های تشخیص آزمایشگاهی در دنیا است.

به هر یک از برندگان این دوره 2000 دلار جایزه نقدی و یک لوح تقدیر اهدا می گردد. برنامه جوایز هیدروپاور کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا - اقیانوسیه 2021 نیز به دلیل تعداد اندک داوطلبان در امسال به دوره بعدی موکول شد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1394

به "برندگان جوایز CACCI ، 2021 معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان جوایز CACCI ، 2021 معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید