برنامه های بزرگداشت هفته کتاب در آذربایجان شرقی

به گزارش مجله مدیاپلیر، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان شرقی برنامه های بزرگداشت هفته کتاب در استان را تشریح کرد.

برنامه های بزرگداشت هفته کتاب در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران از تبریز ، بینش مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کتاب و کتابخوانی محور اصلی تمامی فعالیت های مراکز فرهنگی هنری کانون در طول سال است گفت: توسعه و تعمیق فرهنگ کتابخوانی در میان بچه ها و نوجوانان مهمترین هدف آیین های بزرگداشت هفته کتاب است.

وی اجرای طرح کتاب سلام ویژه منطقه ها روستایی شهرستان مرزی جلفا و هادیشهر، برپایی نمایشگاه کتاب های کانونی در فرهنگسرای آنا و اجرای فعالیت های فرهنگی به صورت روزانه در همین فرهنگسرا با همکاری شهرداری منطقه 4 تبریز و اهدای کتاب و اجرای برنامه های مربوط به کتاب و کتابخوانی در روستای اروتاسو در شهرستان چاراویماق به وسیله کتابخانه سیار روستایی این شهرستان را از جمله برنامه های هفته کتاب در استان گفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان اجرای ده ها برنامه فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون استان با موضوع کتاب از جمله قصه گویی، مسابقه، معرفی کتاب، نمایش خلاق و سرود را از دیگر برنامه های این مناسبت برشمرد.

وی اضافه نمود: مشارکت نوجوانان علاقمند به شعر و داستان در نشست مجازی که به همین مناسبت با حضور محمدرضا مرزوقی و بیوک ملکی در قالب برنامه دو پنجره در روز های 28 و 29 آبان ماه برگزار خواهد شد نیز از برنامه های گرامیداشت هفته کتاب است.

24 تا 30 آبان ماه به عنوان هفته کتاب نامگذاری شده است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1415

به "برنامه های بزرگداشت هفته کتاب در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های بزرگداشت هفته کتاب در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید