برنامه ریزی برای برگزاری 3 نمایشگاه ملی صنایع دستی در آذربایجان غربی

به گزارش مجله مدیاپلیر، معاون صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: درصدد هستیم تا در صورت فراهم بودن شرایط، سال جاری حداقل سه نمایشگاه ملی برای فروش محصولات صنایع دستی برگزار کنیم.

برنامه ریزی برای برگزاری 3 نمایشگاه ملی صنایع دستی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، افسانه رنجبر امروز شنبه 13 اردیبهشت 99 با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با توجه به شرایط نامشخص کشور به دلیل انتشار کروناویروس، حداقل تا خاتمه فصل بهار هیچ برنامه ای برای برگزاری نمایشگاه ها پیش بینی نشده است، اما درصورتی که شرایط فراهم گردد، سه نمایشگاه صنایع دستی در سطح منطقه و کشور برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: نمایشگاه های صنایع دستی یکی از مهم ترین راه ها برای فروش تولیدات هنرمندانی است که به صورت خانگی و یا در واحدهای تولیدی تک نفره فعالیت دارند هرچند که این نمایشگاه ها برای تولیدکنندگان عمده نیز فرصت های فروش به همراه دارد.

معاون صنایع دستی آذربایجان غربی اضافه نمود: در سال گذشته به مناسبت های مختلف، 35 نمایشگاه و بازارچه فروش صنایع دستی در شهرهای مختلف استان راه اندازی شده بود که اغلب با استقبال خوب مردم همراه شد، امید می رود در امسال نیز با مهیا شدن شرایط برگزاری نمایشگاه ها طبق روال با استقبال مردمی همراه باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 523

به "برنامه ریزی برای برگزاری 3 نمایشگاه ملی صنایع دستی در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای برگزاری 3 نمایشگاه ملی صنایع دستی در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید