بایدن در 100 روز نخست حکمرانی 67 ادعای غلط و گمراه کننده داشته است

به گزارش مجله مدیاپلیر، یک رسانه آمریکایی در گزارشی گفت که رئیس جمهور این کشور در 100 روز نخست حضور در کاخ سفید، 67 ادعای نادرست و گمراه کننده داشته است.

بایدن در 100 روز نخست حکمرانی 67 ادعای غلط و گمراه کننده داشته است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، گروه حقیقت یاب روزنامه واشنگتن پست در گزارش ارزیابی خود از 100 روز نخست ریاست جمهوری جو بایدن نوشت: وی در همه سخنرانی ها، مصاحبه ها و توئیت های خود تا به امروز 67 ادعای غلط یا گمراه کننده داشته است.

بر اساس این گزارش، تعداد نسبتاً محدود دروغ های بایدن تا حدی به دلیل این است که وی اغلب با متن سخنرانی آماده در محافل عمومی حاضر می گردد بر خلاف ترامپ زمان کمتری را به توئیتر اختصاص می دهد. وی به ندرت با خبرنگاران روبرو می گردد و فی البداهه سخنرانی می نماید.

بر اساس ارزیابی واشنگتن پست، در رتبه بندی دروغ های بایدن از چهار مورد سه مورد از آنها به ادعاهای غلط درباره قانون اصلاح انتخاباتی ایالت جورجیا بوده و یکی دیگر از آنها درباره امتیاز دولت فدرال به شرکت های خارجی است که بایدن مدعی است 30 درصد افزایش یافته اما در دولت قبلی 8.4 تا 11 درصد بوده است.

یکی دیگر از ادعاهایی که واشنگتن پست عجیب توصیف نموده دوبار ادعای بایدن درباره پیمودن مسافت 17 هزار مایل به همراه رئیس جمهوری چین است.

این روزنامه نوشت: بایدن مطمئناً دیدارهای زیادی با شی جینپینگ داشته اما کاخ سفید اذغان نموده که ادعای پیمودن این مسافت درست نیست.

بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در 100 روز نخست ریاست جمهوری 511 بار دروغ گفته بود.

اخیراً سناتور لیندسی گراهام از اعضای ارشد حزب جمهوریخواه، در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز اقدامات جو بایدن در 100 روز نخست دولتش را بی ثبات کننده خواند و گفت سیاست خارجی او فاجعه بوده است.

گراهام در این مصاحبه گفت: فکر می کنم بایدن رئیس جمهور بسیار بی ثبات کننده ای بوده و به لحاظ مالی هم مانع احیای مالی شده و می خواهد مالیات را به میزان زیادی افزایش دهد و اساساً آمریکا را از چرخه تجاری خارج کند.

این سناتور جمهوریخواه گفت: در طول دوران مبارزات انتخاباتی همه ما باور نموده بودیم که بایدن یک انتخاب میانه است اما اقدام او برای تغییر ترکیب دیوان عالی نشان داد که بایدن دارای تفکرات رادیکال است.

این سناتور جمهوری خواه با فاجعه توصیف کردن عملکرد بایدن در سیاست خارجی، مدعی شد: در حال شروع مذاکراتی با ایران است، در حالی که آن ها هیچ کاری برای تغییر انجام نداده اند. افغانستان فرو خواهد پاشید. روسیه و چین در حال امر و نهی به او هستند.

گراهام همچنین مدعی شده بود رئیس جمهور آمریکا با خروج نیروهای این کشور از افغانستان، به سمت یازده سپتامبر دیگری حرکت می نماید.

او در ادامه به عملکرد بایدن در ارتباط با مسئله مهاجرت از آمریکای مرکزی هم تاخت و گفت: در مرزها هرج و مرج است.

این نقدها در حالی مطرح شده که بایدن قرار است اواخر این هفته به مناسبت 100 روزه شدن دولتش در نشست مشترک کنگره به سخنرانی بپردازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1127

به "بایدن در 100 روز نخست حکمرانی 67 ادعای غلط و گمراه کننده داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن در 100 روز نخست حکمرانی 67 ادعای غلط و گمراه کننده داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید