بازنشسته های جذابی که ثابت نموده اند سن فقط یک عدد است

به گزارش مجله مدیاپلیر، تصور خیلی ها این است که افراد مسن زندگی پر جنب و جوش و فعالی ندارند و تنها سرگرمی شان مراقبت از نوه ها و صحبت کردن با هم سن و سال های خودشان است. اما همواره به این شکل نیست و افراد مسن زیادی هستند که سن و سال را فراموش نموده و مثل همه جوان ها تصمیم گرفته اند از زندگی نهایت لذت را ببرند. در ادامه با زنان مسن و جذابی آشنا شوید که ثابت نموده اند سن فقط یک عدد است.

بازنشسته های جذابی که ثابت نموده اند سن فقط یک عدد است

لیندا رودین، استالیست 69 ساله

لیندا رودین از نیویورک در گذشته سال ها به عنوان مدل مشغول به کار بود و پس از آن به دنبال هنر عکاسی رفت. لیندا زمانی مشهور شد که در سن 60 سالگی دوباره به صنعت مد بازگشت. او اکنون در سن 70 سالگی با برندهای معروف زیادی همکاری نموده و در تبلیغات و صفحات اول مجله های مد به چشم می خورد. راز موفقیت رودین این است که پذیرفته است دوباره به سن جوانی برنمی شود به همین دلیل تصمیم گرفته است زیبایی و جذابیتش را در سن پیری حفظ کند.

جفری لایف، درمانشناس و بدنساز 79 ساله

جفری لایف از نیویورک زمانی که درمانشناس خانوادگی بود از چاقی رنج می برد. او به قدری اضافه وزن داشت که نمی توانست بند کفش هایش را ببندد. اکنون او 79 سال دارد و چندین بار در هفته باشگاه می رود. به علاوه 3 کتاب پرفروش نیز تالیف نموده است.

دافنه سلف، پیرترین مدل 89 ساله

دافنه در سال 1928 در لندن متولد شده است و در 21 سالگی در یک رقابت محلی با رقیبانش برای جلد مجله برنده شده است. سپس به عنوان مدل شروع به کار نموده است. دافنه بعد از ازدواج حرفه اش را کنار گذاشت اما بعد از مرگ همسرش در 70 سالگی دوباره به صنعت مد بازگشته و با برندهای معروف زیادی همکاری نموده است.

دوریس لانگ، 102 ساله عاشق کوهنوردی صنعتی

آیا می توانید تصور کنید که یک زن 100 ساله از آسمانخراش بالا برود؟ دوریس 17 سال است که به این ورزش مشغول است و پیرترین زنی است که از برج اسپیناکر 94 متری در جنوب انگلیس پایین آمده است. دوریس برای جمع آوری پول برای یک آسایشگاه محلی این کار را انجام می دهد.

سارا جین آدامز، استایلیست و طراح جواهرات 63 ساله

سارا جین از سیدنی با یک عکس ساده در اینستاگرام مشهور شده است. هواداران سارا عاشق لباس ها و عکس های اوهستند. او لباس های مدرن را با لباس های دوران کودکی اش ترکیب می نماید و اعتراف می نماید که هنوز هم می تواند از لباس های 18 سالگی اش استفاده کند. سارا زمانی که مشهور شد خانه اش را در استرالیا فروخت و برای ملاقات هوادارانش به دور جهان سفر کرد.

Yvonne Daulin، رقاص اسکیت 90 ساله

این رقاص اسکیت 90 ساله در مسابقات زیادی شرکت نموده است. 10 سال گذشته در یک سانحه تصادف اتومبیل پزشکان او را از ادامه هنرش منع کردند اما او توجهی نکرد و به هنرش ادامه داد. او اکنون مربی پایکوبی بچه هاست و مهم ترین چیزی که به هنرآموزانش یاد می دهد این است که به حرف و نظر دیگران بها ندهند.

آنت لارکینز دنبال کننده رژیم میوه خواری تا 76 سالگی

در تصویر بالا آنت 71 سال دارد و اکنون در 76 سالگی بسیار جوان تر از سن واقعی اش نشان می دهد به طوری که همه او را به جای دختر همسرش اشتباه می گیرند. راز جوانی آنت این است که از 41 سالگی رژیم میوه خام خواری را شروع کرد. غذاهای آنت میوه ها، سبزیجات، آجیل، دانه ها، و گیاهانی است که خودش پرورش داده است. آنت هرگز گوشت، لبنیات و غذاهای پردازش شده نمی خورد. او می گوید در سن 76 سالگی انرژی یک دختر 25 ساله را دارد.

دردره لارکین، قهرمان ماراتن 86 ساله

لارکین هر روز صبح ها 6 کیلومتر می دود و پیانیست و قهرمان چندین مسابقه دو در 80 سالگی است. او در سال 2017 در 60 مسابقه مارتن شرکت نموده است. شاید باور نکنید اما لارکین بدون یکی از مهره های ستون فقرات به جهان آمد و پزشکان به او توصیه نموده اند تا جایی که می تواند کمتر حرکت کند. او در سن 38 سالگی یک عمل جراحی داشت و به سختی می توانست یک فنجان چای را بلند کند. در سال 2000 پزشکان تشخیص دادند که بیماری پوکی استخوان دارد و به مدت 10 سال درگیر قرص و جراحی های مداوم بود. اما همه بی فایده بودند. او از 78 سالگی تصمیم به ورزش و دویدن گرفت و اکنون بیماری هایش برطرف شده است.از نظر لارکین زندگی بدون دویدن مثل مرگ تدریجی می ماند.

هایدی هتزر 80 ساله دور جهان را با ماشین سفر نموده است

هایدی هتزر از آلمان در دوران جوانی در مسابقات اتومبیل رانی شرکت می کرد و در سن 76 سالگی تصمیم گرفت راه یکی از قهرمانان مسابقات اتومبیل رانی به نام Cläre Stinnes را دنبال کند. بنابراین با اتومبیل قدیمی Hudson Great Eight متعلق به سال 1930 به دور جهان سفر کند.

هایدی در 27 ژوئن سال 2014 سفرش را شروع کرد و از اروپای شرقی، خاور میانه، چین، لائوس، مالزی عبور کرد. در سنگاپور با کشتی به استرالیا رفت و به آمریکای شمالی رسید. سپس به آمریکای جنوبی و در تاریخ دوازدهم مارس به برلین رسید.

منبع: بدونیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 29

به "بازنشسته های جذابی که ثابت نموده اند سن فقط یک عدد است" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازنشسته های جذابی که ثابت نموده اند سن فقط یک عدد است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنشسته های جذابی که ثابت نموده اند سن فقط یک عدد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید