بازدید عمومی از شهرک سینمایی غزالی برای مدتی متوقف شده است

به گزارش مجله مدیاپلیر، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، بازدید عمومی از شهرک سینمایی غزالی برای مدتی متوقف شده است.

بازدید عمومی از شهرک سینمایی غزالی برای مدتی متوقف شده است

مهدی میرچی، مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی با اعلام اینکه بازدید از این شهرک در حال حاضر امکان پذیر نیست، درباره دلیل این امر شرح داد: بتازگی آغاز به بازسازی یکسری از لوکیشن ها نموده ایم و بعلاوه یکسری از پروژه های ما مثل سلمان فارسی، نائله و سرزمین پریزاد، ساخت و ساز وسیعی دارند. ضمن اینکه بازسازی خیابان لاله زار هم آغاز شده است؛ لذا شرایط از لحاظ ایمنی برای بازدیدکنندگان شهرک چندان مناسب نیست و ممکن است حادثه ای بر اثر ساخت و سازها رخ دهد، برای همین فعلا بازدید از شهرک را متوقف نموده ایم.

او درباره زمان بازگشایی مجدد این شهرک سینمایی و تلویزیونی گفت: در عرض یک ماه آینده، شهرک غزالی مجددا بازگشایی می گردد و می توانیم شاهد حضور مردم در این مکان باشیم.

میرچی با بیان اینکه خیابان لاله زار را خود سازمان صدا و سیما با حفظ هویت و اصالت سازه هایی که 40 سال قبل به وسیله زنده یاد حاتمی بنا شده، ترمیم می نماید، درباره بازسازی این خیابان تاریخی شرح داد: کار ترمیم سنگ فرش ها تمام شده و کار چیدمان آغاز شده است. لاله زار کاملا با روش روز ترمیم می گردد و سازه نسبت به گذشته ماندگارتر خواهد شد.

به گفته مدیر شهرک غزالی، در حال حاضر تعداد پروژه های در حال فراوری و پیش فراوری این شهرک سینمایی به حدود 13 عدد می رسد و مجموعه هایی نظیر میراث ماندگار، فرزند ایران، ایران ما، جیران، شبکه مخفی زنان، سرزمین پریزاد، نائله، خاله شادونه، نگاتیو پلاس و چند برنامه در شبکه امید در این شهرک مشغول به فعالیت هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1619

به "بازدید عمومی از شهرک سینمایی غزالی برای مدتی متوقف شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید عمومی از شهرک سینمایی غزالی برای مدتی متوقف شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید