انتشار اقدامات ضدکرونایی شهرداری مشهد در سامانه جهانی متروپلیس

به گزارش مجله مدیاپلیر، سازمان جهانی متروپلیس اقدامات شهرهای عضو این سازمان از جمله شهرداری مشهد را در مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا منتشر کرد.

انتشار اقدامات ضدکرونایی شهرداری مشهد در سامانه جهانی متروپلیس

به گزارش خبرنگاران به نقل از شهرداری مشهد، متروپلیس پلتفرمی برای تبادل تجارب شهرها در خصوص مبارزه با کرونا و بیماری های فراگیر مشابه راه انداخته و از اعضای خود خواسته اقدامات خود را در این زمینه برای استفاده سایر شهرهای جهان به اشتراک بگذارند.

بر اساس این گزارش، این پلتفرم با عنوان شهرها برای بهداشت جهان راه اندازی شده که شهرداری کلان شهرها اقدامات خود را در خصوص برنامه های اجرا شده اطلاع رسانی می کنند.

در ادامه این گزارش آمده است: اقدامات شهر مشهد نیز توسط گروه همکاری های بین المللی علمی تخصصی شهرداری مشهد، طی دو گزارش مجزا ارائه شد.

شهردار مشهد پیش از این اعلام کرده بود طی نامه ای برای اعضای متروپلیس یا همان انجمن کلانشهرهای جهان که مشهد مرکز استان خراسان رضوی هم از اعضای هیات مدیره آن است از آنها اقدام عملی در راستای برطرف کردن خطرات ناشی از تحریم های بی رحمانه ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا را خواستار شدیم.

اتحادیه کلانشهرهای مهم جهان موسوم به متروپلیس سال 1984 میلادی با 137 عضو و با هدف ارائه راهکار برای مسائل کلانشهرها به ابتکار شهرداری پاریس بنیانگذاری شد و در سال 1985 در مونترال کانادا آغاز به کار کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 446

به "انتشار اقدامات ضدکرونایی شهرداری مشهد در سامانه جهانی متروپلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار اقدامات ضدکرونایی شهرداری مشهد در سامانه جهانی متروپلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید