انتشار اثری نو از محمود فرجامی

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران؛ محمود فرجامی در کتاب بیشعوران: آینه ای برای خویشتن و دیگران که به تازگی از سوی انتشارات روزنه منتشر شده است، با بهره گیری از زبان طنز به روایت داستانی با دغدغه های اجتماعی اش می پردازد.

انتشار اثری نو از محمود فرجامی

کتاب شامل چهار فصل به نام های شناخت بیشعوران، زیست بیشعوران، گونه های بیشعور و پرورش بیشعوران است و عناوینی همچون نشانه های عمومی بیشعوران، بیشعوری، عادت یا اعتیاد؟، پرسش بزرگ: آیا من هم بیشعورم؟، چه کسانی در معرض بیشعوری اند؟، درجات بیشعوری، بیشعوران و منطق، قول و قرار بیشعوران، دوستی بیشعوران، دشمنی بیشعوران و اعتماد به نفس بیشعوران از بخش های این کتاب به شماره می آیند.

در بخشی از کتاب می خوانیم:

سال 86 بود که یکی از آشناهای ساکن خارج کشور پیغام داد برای دیدن خانواده اش چند هفته ای به تهران می آید، اگر چیزی لازم داریم بگوییم که بیاورد. من هم کتاب سفارش دادم و چون اطلاعات دقیق و زیادی از کتاب های روز دنیا در زمینه تخصصی ام داشتم برایش نوشتم چند تا کتاب طنزآمیز جالب به صلاحدید خودتان!.

صلاحدید آن جناب چیزی بود که بر زندگی من و بعدها شاید خیلی های دیگر اثر گذاشت: در میان کتاب ها، کتابی بود درباره Assholism که در یکی از صفحات نخستین آن تقدیم نامه ای چاپ شده بود: تقدیم به شما با آرزوی بهبودی، دوستار...

کمی برخورنده بود اما به نظرم جالب رسید، و همین که چند صفحه ای از آن را خواندم به دو نتیجه رسیدم؛ اول اینکه این کتاب بسیار بیشتر از کمی برخورنده است! و دیگر آنکه حتما باید به فارسی ترجمه شود.

کتاب بیشعوران نوشته محمود فرجامی، در 188 صفحه، به قیمت 56 هزار و 500، در قطع رقعی، جلد شومیز و از سوی انتشارات روزنه به بازار کتاب رسید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1514

به "انتشار اثری نو از محمود فرجامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار اثری نو از محمود فرجامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید