اختتامیه سومین دوره جایزه کتاب سال ایلام آذر ماه برگزار می شود

به گزارش مجله مدیاپلیر، مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ارسال 60 عنوان کتاب به دبیرخانه سومین دوره جایزه کتاب سال ایلام خبر داد.

اختتامیه سومین دوره جایزه کتاب سال ایلام آذر ماه برگزار می شود

منصور محبی در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری اختتامیه سومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام، خبر داد و اظهار کرد: با سرانجام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین دوره جایزه کتاب سال استان ، تعداد 60 عنوان کتاب با موضوعات گوناگون ادبی، دینی و مذهبی، دفاع مقدس، فرهنگ و آداب و رسوم بومی محلی توسط نویسندگان، ناشران و اهل قلم، به دبیرخانه ارسال شد.

وی با بیان اینکه در این دوره آثار نویسندگان استان ایلام در همه موضوعات و آثار نویسندگان غیرایلامی با موضوع ایلام که در سال 97 چاپ شده بودند، به منظور بررسی و داوری پذیرفته شد، گفت: آثار رسیده برای داوری به خانه کتاب جمهوری اسلامی ایران در تهران ارسال شده و پس اعلام نتایج نهایی داوری توسط اساتید استانی و کشوری، مراسم اختتامیه جایزه کتاب سال استان در آذرماه، هم زمان با هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تاکید کرد: آثاری که به زبان کردی و با موضوع فرهنگ بومی و محلی استان است، توسط داوران استانی داوری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 48

به "اختتامیه سومین دوره جایزه کتاب سال ایلام آذر ماه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه سومین دوره جایزه کتاب سال ایلام آذر ماه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید