احتمالا گوشی تاشوی LG Rollable با ایده ای کاملا متفاوت و نو در مارس 2021 معرفی می گردد

به گزارش مجله مدیاپلیر، ال جی به دنبال احیا خود در بخش اسمارت فون ها است. این شرکت دو خط فراوری جدید گوشی تلفن همراه به نام های Universal و Explorer راه اندازی نموده است که قرار است به ترتیب گوشی های معمولی و مبتنی بر تجربه کاربری فراوری نمایند.

احتمالا گوشی تاشوی LG Rollable با ایده ای کاملا متفاوت و نو در مارس 2021 معرفی می گردد

همچنین، ال جی شیوه نام گذاری گوشی های خود را تغییر داده است و شاهد استفاده از نام های خاص در نام گذاری اسمارت فون های جدید این شرکت هستیم. ظاهرا، پس از گوشی های LG Velvet و LG Wing شاهد گوشی تاشویی به نام LG Rollable خواهیم بود.

به تازگی ال جی این نام را در بخش ثبت علایم تجاری اتحادیه اروپا به نام خود سند زده است تا نشان بدهد تصمیم دارد چنین گوشی روانه بازار کند. بسیاری از کارشناسان می گویند LG Rollable همان گوشی تاشوی متفاوت این شرکت تحت پروژه Project B در بخش خط فراوری Explorer است.

به گزارش LetsGoDigital، ثبت اختراع ال جی در ایالات متحده تحت نام Roll-slide mobile terminal نشان می دهد این شرکت کره ای در پی ساخت یک گوشی تاشو با صفحه نمایش جمع شدنی است.

در اسناد ثبت اختراع این محصول به وضوح از گوشی تلفن همراه، هدست های بی سیم، شارژر باتری و صفحه لمسی الکترونیکی نام برده شده است که نشان می دهند داریم درباره یک اسمارت فون تاشو صحبت می کنیم نه یک تلویزیون!

ایده ای کاملا متفاوت

قبلا شایعات زیادی درباره تلفن هوشمند Project B ال جی منتشر شده است که همگی از یک روش متفاوت در استفاده از یک گوشی تاشو حکایت داشتند. ال جی می خواهد با باز و بسته شدن صفحه نمایش، قابلیت تبدیل گوشی به یک تبلت را برای کاربران فراهم کند.

کاربر هنگامی که از سمت چپ و راست صفحه نمایش را به سمت بیرون بکشد؛ اندازه صفحه نمایش دو برابر شده و تبدیل به یک تبلت می گردد. حتی کاربران می توانند فقط یک طرف صفحه نمایش را کشیده و بخشی از آن را عظیم تر نمایند. دوباره وقتی می خواهید از این دستگاه به صورت یک گوشی ساده بهره ببرید؛ با فشار دادن به طرفین گوشی، صفحه نمایش جمع خواهد شد.

ظاهرا ال جی برای پیاده سازی این ایده از چرخ دنده ها و بعضی عناصر الاستیکی استفاده نموده است و یک قاب دوم برای صفحه نمایش عظیمی که باید بیرون بیاید؛ در نظر گرفته است. ال جی طوری این گوشی را ساخته تا صفحه نمایش به آرامی بیرون بیاید و بعد دوباره جمع گردد. همین طور، الزاماتی برای به بیرون پرتاب نشدن ناگهانی صفحه نمایش در نظر گرفته است.

گفته می گردد گوشی LG Rollable این شرکت در مارس 2021 معرفی خواهد شد. سامسونگ، رقیب شرکت ال جی چندین گوشی تاشو بیرون داده است و از این نظر ال جی به شدت تحت فشار است!

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 814

به "احتمالا گوشی تاشوی LG Rollable با ایده ای کاملا متفاوت و نو در مارس 2021 معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمالا گوشی تاشوی LG Rollable با ایده ای کاملا متفاوت و نو در مارس 2021 معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید