ادعای مدیرعامل شیائومی درباره آینده فراوری گوشی های هوشمند

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرنگاران- شیائومی دیروز در چین مراسم بزرگی را برای رونمایی از جدیدترین محصولاتش برگزار کرد، اما در کنار معرفی این دستگاه ها، مدیرعامل و بنیانگذار شیائومی، لی جون ادعا کرد که این کمپانی تا سه سال دیگر به بزرگترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در دنیا تبدیل می گردد.

ادعای مدیرعامل شیائومی درباره آینده فراوری گوشی های هوشمند

به گزرش خبرنگاران، شیائومی چندین ماه پیش برای مدت کوتاهی توانست از اپل پیشی بگیرد و به دومین برند تولیدنماینده موبایل در جهان تبدیل گردد. اما چینی ها حتی به مقام دوم هم رضایت نمی دهند و می خواهند برند اول در جهان باشند. بنابراین طبق برنامه های آینده شیائومی، این کمپانی طی سه سال آینده می خواهد از اپل و سامسونگ عبور کند و به بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند جهان تبدیل گردد.

شیائومی سال 2024 بزرگترین تولیدنماینده گوشی می گردد؟

این اولین باری نیست که شیائومی چنین ادعایی را مطرح می نماید. کمتر از دو ماه پیش لو ویبینگ، معاون ارشد شیائومی در چین و مدیر کل ردمی هم با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو از اهداف آینده شیائومی گفته بود. ویبینگ به این موضوع اشاره نموده بود که لی جون می خواهد تا سال 2024، شیائومی به بزرگترین تولیدنماینده گوشی های هوشمند جهان تبدیل گردد.

به گفته ویبینگ از آنجایی که 70 درصد گوشی های هوشمند در چین به وسیله فروشگاه های فیزیکی به فروش می رسند، این کمپانی می خواهد تا سه سال آینده به 30 هزار فروشگاه خرده فروشی در چین دست پیدا کند. ویبینگ بعلاوه به این موضوع اشاره نموده بود که این کمپانی یک برند خاص را هدف قرار نداده و روی ساخت محصولاتی تمرکز نموده که تمام برندهای مطرح را به چالش می کشند.

حالا لی جون هم ادعای یکسان با مدیر کل ردمی را مطرح نموده، اما نمی توان چندان به این ادعا مطمئن بود. اگرچه چینی ها توانسته اند در مدت تقریبا کوتاهی رشد سرسام آوری را تجربه نمایند، اما تا سال 2024 اپل و سامسونگ هم بیکار نخواهند بود.

سامسونگ در کنار گوشی های پرچمدار و بالارده اش، روی محصولات مالی تمرکز بیشتری نسبت به گذشته نموده و اپل هم تعداد آیفون های تولیدی اش را افزایش داده تا کاربران بیشتری را جذب کند. علاوه بر این، شاید در آینده شیائومی هم مانند هواوی به وسیله دولت آمریکا تحریم گردد و دیگر نتواند به اهدافش دست یابد. با این حال باید دید چینی ها برای شکست سامسونگ و اپل طی 3 سال آینده چه استراتژی دارند.

این کمپانی دیروز در مراسمش از گوشی های سری شیائومی 12 به همراه رابط کاربری MIUI 13 و بعلاوه ساعت هوشمند واچ S1 رونمایی کرد که انتظار می رود در آینده در بازار جهانی هم برای فروش عرضه شوند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1475

به "ادعای مدیرعامل شیائومی درباره آینده فراوری گوشی های هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای مدیرعامل شیائومی درباره آینده فراوری گوشی های هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید