گوشی وان پلاس 10T احتمالاً آخرین پرچم دار سال 2022 وان پلاس خواهد بود

به گزارش مجله مدیاپلیر، شرکت وان پلاس از شروع سال 2022 تا به امروز از گوشی های هوشمند بسیاری نظیر وان پلاس 10 پرو، وان پلاس 10R، وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن، نورد 2T، نورد CE 2 و نورد CE 2 لایت رونمایی نموده که نشان می دهد خود را برای حضوری قدرتمندانه تر در بازار جهانی محصولات هوشمند بیش از پیش آماده نموده است. انتظار می رفت وان پلاس این فرایند خوب خود را تا آخر سال نیز با معرفی محصولاتی نظیر وان پلاس 10 اولترا ادامه دهد. اما طبق اطلاعات تازهی که افشاگری به نام Max J در اختیار ما قرار داده، قدرتمندترین گوشی پرچم دار وان پلاس یعنی 10 اولترا امسال معرفی نخواهد شد و در عوض این برند از سری تازه T با گوشی هوشمند وان پلاس 5G 10T رونمایی خواهد نمود.

گوشی وان پلاس 10T احتمالاً آخرین پرچم دار سال 2022 وان پلاس خواهد بود

وان پلاس بعد از اینکه تصمیم گرفت میان رده های سری نورد را فراوری و روانه بازار کند، تعداد گوشی های این شرکت در هر سال افزایش پیدا کرد. پیش تر فقط 3 یا نهایتا 4 گوشی از این شرکت را در بازار شاهد بودیم اما بعدها این تعداد به 5 و بیشتر هم رسید. حال به نظر می رسد شرکت چینی اکنون که تقریباً دو فصل کامل از سال 2022 را سپری نموده ایم، تا فصل پاییز از 8 گوشی نو رونمایی کند که یکی از آن ها گوشی هوشمند وان پلاس 5G 10T خواهد بود. طبق توییتی که Max J منتشر نموده، وان پلاس در حال توسعه این گوشی است و قرار است به عنوان آخرین پرچم دار سال 2022 این شرکت در اختیار کاربران قرار بگیرد. پیش تر از گوشی هوشمند وان پلاس 10 اولترا به عنوان آخرین پرچم دار سال 2022 وان پلاس یاد می شد.

این افشاگر در ادامه توضیحات خود اشاره می نماید که وان پلاس 5G 10T احتمالاً همان وان پلاس 10 و نسخه اولترای آن خواهد بود. منابع متعددی ادعا نموده اند که سری وان پلاس 10 مدل اولترا نیز خواهد داشت، بنابراین ممکن نو گوشی نو این شرکت نسخه ای از وان پلاس 10 اولترا باشد. بعضی دیگر نیز بر این باورند که مدیران این شرکت قصد دارند نسخه پایه وان پلاس 10 را با مشخصاتی پیشرفته تر و با نام وان پلاس 5G 10T روانه بازار نمایند.

گفته می گردد که این گوشی از لحاظ عملکردی نسبت به وان پلاس 10 پرو پیشرفت هایی دارد اما در مقوله سیستم دوربین با این گوشی برابر است. ظاهراً وان پلاس از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 که به تازگی معرفی شده، قرار است به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند بهره ببرد. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس همانطور که از نامش پیداست، به عنوان نسخه قدرتمندتر پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 روانه بازار شده است. باید خاطر نشان کنیم که این چیپست نو به جای فرآیند ساخت 4 نانومتری سامسونگ، به یاری فرآیند 4 نانومتری TSMC فراوری شده است. کوالکام مدعی شده این تراشه از نظر عملکرد پردازنده حدود 10 درصد سریع تر است و برای فرکانس پردازنده گرافیکی هم با 10 درصد افزایش روبرو خواهیم شد. در مجموع می توان گفت که اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 از نظر پایداری عملکرد نسبت به نسل قبلی حرف بیشتری برای گفتن دارد.

در کنار این پردازنده قدرتمند حافظه رم LDRR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 نیز تعبیه شده است. شنیده ها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند نو از شارژری با سرعت شارژ 150 واتی پشتیبانی می نماید. شارژری که گفته می گردد می تواند باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را در مدت تنها 12 دقیقه به صورت کامل از صفر تا صد شارژ کند. سیستم عامل اندروید 12 نیز به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب خواهد شد. در خصوص تاریخ رونمایی وان پلاس 5G 10T اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما گفته می گردد که در نیمه دوم سال 2022 می توانیم شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند نو باشیم.

نوترین شایعات حاکی از آن است که وان پلاس 10 اولترا مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی LTPO 2.0 AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی و رزولوشن FHD+ بهره می برد. کاربران ظاهراً می توانند از 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی آن استفاده نمایند. سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی این گوشی هوشمند پرچم دار در نظر گرفته شده که همراه با سنسور اولترای واید 16 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی احتمالاً در سال 2023 روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد شد.

منبع: 91Mobiles

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1604

به "گوشی وان پلاس 10T احتمالاً آخرین پرچم دار سال 2022 وان پلاس خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی وان پلاس 10T احتمالاً آخرین پرچم دار سال 2022 وان پلاس خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید