تور فیلیپین: شروع سمپوزیوم بین المللی مجازی ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی

به گزارش مجله مدیاپلیر، تهران (پانا) - سمپوزیوم بین المللی دو روزه ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی با هدف توسعه همکاری های علمی دو کشور در این حوزه از صبح امروز شروع شد.

تور فیلیپین: شروع سمپوزیوم بین المللی مجازی ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، سخنرانان ویژه مراسم افتتاحیه این سمپوزیوم مجازی، دکتر مجتبی خیام نکویی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، دکتر صابر گلکاری، رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، دکتر منظور حسین سومرو، رییس بنیاد علم کشورهای اکو و جمعی از مسوولان علمی فیلیپین از جمله دکتر رینالدو وی. ابورا، مدیر اجرایی شورای تحقیق و توسعه کشاورزی، آبزیان و منابع طبیعی و دکتر فرمانتو تی. دلاپنا، دبیر دپارتمان علوم و فناوری (DOST) فیلیپین بودند. طی دو روز برگزاری سمپوزیوم، 29 تن از محققان حوزه نانوفناوری کشاورزی از مراکز پژوهشی و دانشگاه های ایران و فیلیپین تازه ترین دستاوردها و یافته های علمی در این حوزه را ارائه می نمایند.

سمپوزیوم بین المللی مجازی ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی با همکاری مشترک پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و شورای تحقیق و توسعه کشاورزی، آبزیان و منابع طبیعی فیلیپین (DOST-PCAARRD) با هدف شروع همکاری های علمی مشترک بین ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی و ترسیم افق هایی نو برای همکاریهای علمی، تحقیقاتی و ترویجی در حوزه هایی نظیر مطالعه و تبادل اطلاعات علمی و فناوری، تعامل مؤثر بین بخش های دولتی و خصوصی فعال در این حوزه، فراهم کردن بستری مناسب برای معرفی بنگاه های کوچک، میانه (SMEs) و شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه در ایران و فیلیپین در حال برگزاری است.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و بعلاوه وزارت علوم و فناوری فیلیپین از حامیان این سمپوزیوم مشترک هستند. علاقمندان به شرکت در این سمپوزیوم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به تارنمای سمپوزیوم به نشانی http://ipvsan.ir/ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1379

به "تور فیلیپین: شروع سمپوزیوم بین المللی مجازی ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین: شروع سمپوزیوم بین المللی مجازی ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید