آبشار فورگولیو در دره تیچینو سوئیس

به گزارش مجله مدیاپلیر، یکی از جاذبه های سفر کردن به اروپا، لذت بردن از دیدن چشم انداز ها طبیعی زیبای این قاره سبز است. برای افرادی که بیشتر زمان زندگی خود را در شهرهای شلوغ می گذرانند، حتی ساعاتی را در سکوت طبیعت گذراندن بسیار آرامش بخش است. در سفر به سوئیس حتما از دره تیچینوی دیدن کنید. با ما همراه باشید تا امروز در مجله گردشگری خبرنگاران یکی از جاذبه های طبیعی اروپا به نام آبشار فورگولیو را به شما معرفی کنیم.

آبشار فورگولیو در دره تیچینو سوئیس

آبشار فورگولیو در دره تیچینو سوئیس

یکی از منظره ها طبیعی که در سفر به سوئیس باید دید دره تیچینو است . تیچینو دارای آبشارهای زیادی است و آبشار فورگولیو ، در دورترین دره های تیچینو قرار گرفته است و یکی از شگفت انگیزترین منظره ها طبیعی سوئیس است که مکانی ایده آل برای افرادی است که به طبیعت گردی و کوه نوردی علاقه دارند. بازدید از این منطقه به شما این امکان را می دهد که در زیباترین دره های تیچینو به قدم زدن بپردازید. آبشار معروف فورگولیو تقریبا 110 متر ارتفاع دارد و می توان گفت که مشاهده این حجم زیاد آب که از چنین ارتفاعی به پایین می ریزد و در پایان با برخورد به صخره به شکل ابری ساخته شده از مه پخش می گردد فوق العاده است. در در کنار این آبشار زیبا دهکده کوچکی با خانه های سنگی و کلیساهای کوچک و زیبا که قدمت آنها به قرن پانزدهم میلادی باز می گردد وجود دارد. با دیدن این خانه های کوچک و بافت قدیمی این دهکده به یاد کارتون قدیمی فلینتستون ها می افتید. در کنار خانه های سنگی می توانید انبارهای قدیمی را نیز ببینید. جالب است که بدانید باوجود اینکه این دهکده در سوئیس قرار گرفته است، ساکنین آنجا به زبان ایتالیایی صحبت می کنند. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

آبشار فورگولیو از طریق اتصال دو یخچال طبیعی به یکدیگر متصل شده اند به وجود آمده است.اولین یخچال از ارتفاعات دره باوونا سرازیر می گردد و دومین یخچال که کوچک تر است از آب شدن برف های دره کالنگیا به وجود آمده است.

فورگولیو به دلیل فاصله ای که از شهر دارد از جامعه مدرن بسیار دور است. این دهکده برق ندارد و به نظر می رسد که زمان در این دهکده متوقف شده است. این روستای زیبا باید حتما از هر گونه توسعه و دخالت انسانی حفظ گردد. حتما در سفر به سوئیس از این منطقه زیبا و بکر دیدن کنید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید.

تنها مغازه ای که در فورگولیو وجود دارد جوراب های پشمی، خز و عسل می فروشد. پس می توان فهمید که این دهکده تا چه اندازه دست نخورده و قدیمی است. در فورگولیو مسیرهای زیبایی برای پیاده روی و رسیدن به آبشار وجود دارد که از جنگل های سرسبز می گذرد. در بالای آبشار مجموعه ای از خانه های کوچک و سنگی وجود دارد. زمانی که قصد پیاده روی در مسیرهای سرسبز این دهکده را دارید، به شما توصیه می کنیم حتما لباس مناسب و کلاه به همراه داشته باشید زیرا این منطقه دارای کنه است.

در حین پیاده روی در فورگولیو ممکن است گرسنه شوید و در پی رستوران باشید. فورگولیو تنها یک رستوران دارد، یک رستوران قدیمی به نام لا فرودا دارد که از سال 1928 فعالیت می کند. در منوی رستوران لافرودا پنیرهای محلی که از دره ماگیا آورده می گردد و دارای انواع مختلفی هستند، پولنتا (یک نوع غذا که با آرد ذرت درست می گردد)، سوسیس، سالامی، پاستا و سالادهای مختلف وجود دارد. زمانی که در این رستوران مشغول به صرف غذا هستید می توانید از منظره سرسبز و زیبای این منطقه و آبشار لذت ببرید. سوغات سویس

چه زمانی باید از آبشار فورگولیو دیدن کرد؟

زمان مناسب سفر به این منطقه ماه می و ماه ژوئن است زیرا زمان ایده آلی برای قدم زدن در طبیعت تیچینو است. در این زمان انتظار بارش باران را داشته باشید اما نگران خراب شدن سفر خود نباشید زیرا این باران بخشی از طبیعت زیبای تیچینو است. رطوبت هوا و خزه هایی که روی سنگ ها را پوشانده اند به شما منظره زیبایی را در حین قدم زدن نشان می دهد. زمانی که در این مکان پیاده روی می کنید گردشگران دیگر یا افرادی که برای پیاده روی آمده اند هم می بینید. پس لبخند و احوال پرسی را فراموش نکنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1412

به "آبشار فورگولیو در دره تیچینو سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشار فورگولیو در دره تیچینو سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید