گالری ارغوان، میزبان آثار هنری توانیابان مرکز رعد کرمان

به گزارش مجله مدیاپلیر، با حضور جمعی از توان خواستار و مسئولین نمایشگاه آثار هنری توانیابان مجتمع آموزشی حرفه ای رعد کرمان در محل نگارخانه ارغوان این شهر افتتاح شد.

گالری ارغوان، میزبان آثار هنری توانیابان مرکز رعد کرمان

به گزارش خبرنگاران از کرمان، علیرضا احمدی پور، معاون امور توانبخشی بهزیستی استان کرمان گفت: استقلال وتوانمند سازی جامعه هدف از ارزشمندترین اهداف مجموعه های حمایتی از جمله بهزیستی بوده است که این مهم به لطف خدا وهمت خیرین وهمچنین کوشش وپشتکار ارزشمند توان خواستار تا به امروز به خوبی محقق شده است.

او با اشاره به آثار شگفت آور و بی نظیر فراوری شده به همت معلولین جسمی و ذهنی اضافه کرد: آثار ارزشمند وبعضا کم نظیر به نمایش در آمده در این نمایشگاه تنها بخش کوچکی از موفقیت های افراد دارای معلولیت به نماش گذاشته شده است.

احمدی پور ابراز امیدواری کرد: با تداوم همکاری های خیرین و همت افراد دارای معلولیت شاهد شکوفاتر شدن هرچه بیشتر توان واستعداد تعداد بیشتری از این افراد باشیم.

او با دعوت از همه مردم کرمان برای بازدید از این نمایشگاه گفت: قطعا دیدگاه همشهریان با تماشا آثار متنوع خلق شده به همت افراد دارای معلولیت نسبت به این تغییر خواهد نمود.

این نمایشگاه با آثارمتعدد هنری خلق شده باکمک افراد دارای معلولیت در نگارخانه ارغوان واقع در کوچه شماره 10 بلوار شهید صدوقی کرمان به مدت یک هفته از ساعت 16 و30 دقیقه تا 19 و 30دقیقه دایر شده و پذیرای بازدیدکنندگان است.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1437

به "گالری ارغوان، میزبان آثار هنری توانیابان مرکز رعد کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالری ارغوان، میزبان آثار هنری توانیابان مرکز رعد کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید