کشور نیازمند نسل شاداب و خلاق است، مراکز رشد و پارک های فناوری به مدرسه تبدیل شوند

به گزارش مجله مدیاپلیر، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم با بیان اینکه ما نیازمند تربیت نسلی شاداب و خلاق هستیم، گفت: باید مراکز رشد و پارک های علم و فناوری و مراکز فنی و حرفه ای به مدرسه تبدیل شوند تا دیوارهای مدارس فراتر از امروز گردد.

کشور نیازمند نسل شاداب و خلاق است، مراکز رشد و پارک های فناوری به مدرسه تبدیل شوند

به گزارش خبرنگاران دکتر مسعود برومند امروز در جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران دانش آموزی با بیان این که هر ساله شروع هفته پژوهش از مدارس است، اضافه کرد: این امر از بابت پیغام ما در زمینه اهمیت فوق العاده مدارس و آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به افتتاح نمایشگاه عرضه و تقاضای فناوری از روز 26 آذر اظهار کرد: از اولیای مدارس درخواست می گردد دانش آموزان را برای بازدید به این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی است، ببرند.

برومند، هدف گذاری کشور را بر توسعه اقتصاد دانش بنیان دانست و خاطر نشان کرد: این هدف محقق نخواهد شد، مگر آنکه بر روی نیروهای انسانی سرمایه گذاری گردد، از این رو بازنگری در زمینه آموزش و پرورش امری لازم است.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم با بیان اینکه اطمینان دارم که در وزارت آموزش و پرورش کارشناسانی در این زمینه وجود دارد، اظهار کرد: ما به پرورش نسل شاداب و خلاق احتیاج داریم و طبیعی است که این بار را وزارت آموزش و پرورش به تنهایی بر دوش بگیرد و همه دستگاه های مرتبط باید به کمک این وزارتخانه بیاید.

برومند، با تاکید بر اینکه دیوارهای مدارس باید فراتر از امروز باشد، گفت: مراکز رشد، پارک های علم و فناوری، بیمارستان ها و مراکز آموزش فنی و حرفه ای باید به مدرسه تبدیل شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 192

به "کشور نیازمند نسل شاداب و خلاق است، مراکز رشد و پارک های فناوری به مدرسه تبدیل شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشور نیازمند نسل شاداب و خلاق است، مراکز رشد و پارک های فناوری به مدرسه تبدیل شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید