کشورهایی دیدنی که باید پیش از مرگ به آن ها سفر کنید

به گزارش مجله مدیاپلیر، جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی زیادی در جهان وجود دارند که حتی انتظار آن ها را هم ندارید. در این مقاله تعدادی از این مکان ها را نام می بریم و می توانید اطمینان حاصل کنید که بابت پولی که برای سفر به این نقاط می پردازید، پشیمان نخواهید شد. با خبرنگاران همراه باشید.

کشورهایی دیدنی که باید پیش از مرگ به آن ها سفر کنید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

ایسلند

خودتان را آماده کنید چون این کشور واقعا دیدنی است و تمام فضاهای جالب را در خود جا داده است. از چشمه های آب گرم گرفته تا آب فشان و آبشارهای دیدنی، یخچال های طبیعی و سواحل شنی. اگر قصد دارید که در فصول غیر توریستی (اواسط تیر تا آخر شهریور) از این کشور دیدن کنید، هزینه کمتری می پردازید و در این مناظر دیدنی شاهد هیچ ازدحامی نخواهید بود. من در ماه مهر به این کشور سفر کردم. از فرودگاه یک ماشین کرایه کردم و برای ده روز به گشت و گذار پرداختم. حالا دوست دارم بارها به این کشور سفر کنم.

ایسلند

اولورو

شاید در نگاه اول به نظر برسد که تنها جاذبه گردشگری اولورو تماشای یک سنگ یکپارچه عظیم است. ولی هر کس که از این مکان دیدن نموده باشد احتمالا از آسمان پرستاره شب های آن یا از مناطقی که از نظر معنوی و فرهنگی ارزش زیادی دارند، سخن می گوید. دقیقا نمی توانیم جذاب ترین ویژگی اولورو را معرفی کنیم، ولی قطعا این مسافرت می تواند انتظارات شما را برآورده کند.

اولورو

کویین استون

دیگر لازم نیست برای سفر به مناطق کوهستانی پر برف، به اروپا سفر کنید چون کویین استون در نیوزیلند واقع شده و دارای برف فراوان است.

کویین استون

مغولستان

مغولستان واقعا کشور زیبایی است. مشاهده آسمان آبی و موجی که باد روی چمن ها ایجاد می نماید، می تواند قلب شما را تسخیر کند. اینجا دقیقا همان ویژگی هایی را دارد که من مدت ها تصور می کردم: زیبایی طبیعی، فرهنگ دامداری ،کوچ نشینی و حیات وحش. با این اوصاف غذای این کشور چندان چنگی به دل نمی زند. غذای همیشگی آن ها گوشت گوسفند پخته شده است که با مواد غذایی دیگر همراه می گردد. این غذاها برای گیاهخواران مثل کابوس هستند.

مغولستان

پارک ملی وازا

بازدید از پارک ملی وازا یکی از برجسته ترین تجربیات من در سفر به غرب آفریقا بود. دور این پارک هیچ حصاری کشیده نشده و خانه ای برای شیرها، زرافه ها، فیل ها، شترمرغ، بز کوهی و پلنگ فراهم نموده است. وازا مشهورترین پارک کامرون محسوب می گردد. اگر قصد سفر به این مکان را دارید، بهتر است بدانید که در حال حاضر به مکانی ناامن تبدیل شده است. اخیرا حملات مرزی گروه نیجریه ای بوکوحرام، ورود هرگونه بازدیدنماینده به این مکان را محدود نموده است.

پارک ملی وازا

جزیره مالولو

زمانی که نوجوان بودم به فیجی سفری داشتم و روزهای بدی را تجربه کردم. روزی راننده از من دعوت کرد که شام را در منزل او صرف کنم. واقعا غذایی که آماده شده بود را دوست داشتم ولی بعد به من گفت که باید به خاطر غذا و سرویس حمل و نقل 100 دلار پول بپردازم. روز بعد شرایط بدتر هم شد. من گرمازده شدم. وقتی اخیرا صحبت از سفر به فیجی به میان آمد اصلا تمایل نداشتم که دوباره به آنجا برگردم ولی بار دیگر شانسم را امتحان کردم و واقعا شگفت زده شدم. جزیره مالولو از فرودگاه نادی 25 کیلومتر با قایق فاصله دارد. اگر موقعیتی پیش آمد که توانستید به این کشور سفر کنید، فرصت را از دست ندهید.

جزیره مالولو

لگولند

پارک لگولند ده هکتاری در شهری کوچک به نام بیلوند قرار گرفته و به تاکسی، انواع سرگرمی، بانک، اداره پست، اداره توریست و حتی یک فرودگاه جداگانه مجهز است. باید در کوپنهاک سوار یک قطار سه ساعته شوید تا به بیلوند برسید. سپس می توانید در هتل لگولند مستقر شوید.

بوتان

اگر شما هم عاشق کوه و کوهنوردی هستید، احتمالا مدت هاست که این کشور را زیر نظر گرفته اید. این منطقه شما را کاملا شگفت زده می نماید: یک کشور کاملا بودایی که دارای منظره های فوق العاده هیمالیا و ساکنین خوش گذران و تحصیل نموده است.. در سفری که به این کشور داشتم، با افرادی روبرو شدم که تا به حال با هیچ توریستی برخورد نداشتند. این تجربه هم برای من و احتمالا برای آنها واقعا جالب بود.

بوتان

هانالولو

هاوایی شما را عاشق خودش می نماید: سواحل سفید رنگ، فرهنگ منطقه، غروب خورشید به زیبایی کارت پستال و غذاهای رنگارنگ. بازارهای محلی، کامیون های کوچک و رستوران های سطح بالا با سرآشپزهای ستاره دار همگی غذاهایی عالی به شما عرضه می نمایند.

هاوایی

منبع: News

منبع: کجارو
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 243

به "کشورهایی دیدنی که باید پیش از مرگ به آن ها سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشورهایی دیدنی که باید پیش از مرگ به آن ها سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید