کارگاه بین المللی آموزش بالینی و دنیای مجازی برگزار می گردد خبرنگاران

به گزارش مجله مدیاپلیر، دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کارگاه بین المللی آموزش بالینی و دنیای مجازی؛ به سوی زندگی دوم را برگزار می نماید.

کارگاه بین المللی آموزش بالینی و دنیای مجازی برگزار می گردد خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، پنجمین کنفرانس بین المللی آموزش پزشکی پنجم آوریل 2021 توسط دانشگاه کربلا و دانشگاه بین المللی مجازی الصدیق با عنوان آموزش پزشکی هوشیار اساس سیستم سلامت یکپارچه است برگزار می گردد.

در این همایش بین المللی کارگاهی با عنوان آموزش بالینی و دنیای مجازی: به سوی زندگی دوم توسط دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجرا می گردد.

این کارگاه مجازی روز دوشنبه پنجم آوریل 2021 مصادف با 16 فروردین ماه 1400 از ساعت 15 تا 16:30 برگزار می گردد و علاقمندان برای شرکت در این رویداد علمی آموزشی بین المللی می توانند به سایت همایش به نشانی www.sivu.alsadiquni.com مراجعه نمایند.

از محور های مورد بحث در کارگاه مذکور می توان به مفاهیم و چشم انداز های زندگی دوم، آموزش و یادگیری در دنیا های غوطه وری سه بعدی: آموزش پیامد های استفاده از محیط های مجازی، مسائل حریم خصوصی و فرهنگی و کنترل محیط های مجازی، مسائل روانی اجتماعی در محیط زندگی دوم اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1082

به "کارگاه بین المللی آموزش بالینی و دنیای مجازی برگزار می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه بین المللی آموزش بالینی و دنیای مجازی برگزار می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید