پیغام مهمی که مجیدی برای مهدی قایدی فرستاد

به گزارش مجله مدیاپلیر، فرهاد مجیدی در فصل جاری شانس زیادی برای کسب نام قهرمانی در لیگ برتر ندارد و برای موفقیت در لیگ برتر روی فصل آینده حساب ویژه ای باز کرده است.

پیغام مهمی که مجیدی برای مهدی قایدی فرستاد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرهاد مجیدی چند وقت پیش در مصاحبه ای گفت یکی از اشکالات استقلال این است که در دو سه فصل اخیر هیچ گاه از سوی سرمربی بسته نشده است!

او تصمیم دارد در فصل آینده تیمی با نظرات خودش ببندد و بعد برای قهرمانی درلیگ برتر استارت بزند و یکی از بازیکنانی کلیدی که مد نظر او مهدی قایدی است. مهاجمی که جز این فصل دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و حضورش در یک تیم خارجی باید با نظر باشگاه استقلال باشد. فرهاد مجیدی هم به باشگاه استقلال و هم به مهدی قایدی پیغام داده برای فصل نو باید در اندیشه خاتمه دادن به این همکاری نباشند.

این در حالی است که مهدی قایدی از باشگاه استقلال خواسته برای فصل نو اجازه دهد اردوی تیم آبی را ترک کند. مهدی قایدی گفته این جدایی هم به سود اوست و هم باشگاه استقلال. بعید است استقلال در فصل جاری بتواند دستمزد مهدی قایدی را بر آورده کند.

البته مبلغ قرارداد مهدی قایدی در فصل اخیر یک میلیارد تومان بود که این موجب گلایه و حتی قهر مهدی قایدی شده بود. باید منتظر ماند و دید که سرنوشت مهدی قایدی در استقلال چه فرجامی خواهد داشت. فرهاد مجیدی در روزهای اخیر به شدت از مدیریت باشگاه گله کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1224

به "پیغام مهمی که مجیدی برای مهدی قایدی فرستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام مهمی که مجیدی برای مهدی قایدی فرستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید