علی نژاد: برای ورود تماشاگران به استادیوم راستی آزمایی انجام می دهیم، از 30 درصد ظرفیت استادیوم ها استفاده می گردد

به گزارش مجله مدیاپلیر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: قصد ما این است که برای ورود تماشاگران به استادیوم راستی آزمایی انجام دهیم.

علی نژاد: برای ورود تماشاگران به استادیوم راستی آزمایی انجام می دهیم، از 30 درصد ظرفیت استادیوم ها استفاده می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در مورد تصمیم گرفته شده برای حضور تماشاگران در بازی استقلال مقابل نساجی مازندران در استادیوم آزادی گفت: حدود بیست و یک ماه حضور تماشاگران در رویدادهای ورزشی به علت شیوع ویروس کرونا نداشتیم. اوایل اسفند سال 1398 با هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا مسابقات بدون حضور تماشاگر انجام شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه از ابتدای آذرماه طرح محدودیت های هوشمند قرار است در کشور اجرا گردد با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و کمیته امنیتی اجتماعی این ستاد قرار شد به صورت آزمایشی مسابقه دو تیم استقلال و نساجی با حضور تماشاگران برگزار گردد. این اتفاق به صورت آزمایشی بود و با توجه به آنالیز های اجرا شده این بازی را انتخاب کردیم. هیچ گونه تبعیضی بین تیم ها و رشته های مختلف نداریم و تنها این بازی به عنوان بازی آزمایشی برای ورود تماشاگران به استادیوم انتخاب شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما این بود که نقاط ضعف را در این راستا شناسایی کنیم. با هماهنگی اجرا شده با شورای تامین استان، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خوشبختانه این کار انجام شد و پنج هزار تماشاگر در بازی این دو تیم حضور داشتند. نقاط ضعفی که در این راستا بود ارزیابی و در این خصوص با مسئولان مربوطه جلسه ای را برگزار کردیم.

علی نژاد گفت: قرار شد با همکاری فدراسیون، حراست وزارت ورزش و جوانان، سازمان لیگ، مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مسئولان شرکت توسعه نواقص را رفع کنیم و بعد از اینکه طرح محدودسازی هوشمند ابلاغ شد در آذرماه با رعایت پروتکل ها افرادی که می خواهند به استادیوم بیایند حتما باید دو دوز واکسن را زده باشند تا شاهد حضور تماشاگران باشیم.

وی ادامه داد: قصد ما این است که برای ورود تماشاگران به استادیوم راستی آزمایی انجام دهیم و با استفاده از ظرفیت 30 درصدی استادیوم ها حضور تماشاگران را داشته باشیم. تداوم این موضوع نیازمند همکاری همه دستگاه های ذیربط است و خود طرفداران نیز باید همه پروتکل ها را رعایت نمایند که دچار اشکالات بعدی نشویم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اضافه کرد: امروز که با همت دولت و عزیزان مان در وزارت بهداشت واکسیناسیون جمعی تا حد قابل قبولی شکل گرفته و قرار است محدودیت ها تغییراتی داشته باشد و کسانی که واکسیناسیون شده اند شرایط بهتری داشته باشند، هدف ما این است که امکان حضور تماشاگران را در استادیوم ها ایجاد کنیم و بتوانیم نشاط را بین آحاد جامعه و خود ورزشکاران رقم بزنیم.

وی گفت: سعی می کنیم این اتفاق ابتدا در حوزه باشگاهی صورت بگیرد و بعد از آن با هماهنگی های اجرا شده در سطح ملی نیز شاهد حضور تماشاگران باشیم. لازمه آن رعایت همه اصول و پروتکل ها است که در رده ملی نیز حضور تماشاگران بلامانع باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1466

به "علی نژاد: برای ورود تماشاگران به استادیوم راستی آزمایی انجام می دهیم، از 30 درصد ظرفیت استادیوم ها استفاده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: برای ورود تماشاگران به استادیوم راستی آزمایی انجام می دهیم، از 30 درصد ظرفیت استادیوم ها استفاده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید