صالح مصطفوی: بازی سنگینی با ذوب آهن داریم، ما خسته ترین تیم ایران هستیم

به گزارش مجله مدیاپلیر، مربی تیم فوتبال استقلال گفت:قطعا استراتژی ملاقات فردا مقابل ذوب آهن با بازی پرسپولیس فرق خواهد داشت.

صالح مصطفوی: بازی سنگینی با ذوب آهن داریم، ما خسته ترین تیم ایران هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از ملاقات استقلال و ذوب آهن اصفهان شرکت نکرد.صالح مصطفوی مربی تیم استقلال در مورد ملاقات فردای تیمش گفت: بازی فردا بازی سنگینی است، ما وکادرفنی ذوب آهن را بهخوبیآنالیز کردیم. آن ها تیم منظمی در کار دفاعی هستند و زمانی که کار تیمی انجام می دهند یکی از بهترین تیم ها محسوب می شوند.

وی اضافه کرد: پیدا کردن روزنه در دفاع ذوب آهن خیلی سخت است. باید به حسینی تبریک بگویم، چون ذوب آهن قبل از حضور این مربی کمی دچار آشفتگی بود، ولی حالا شرایط این تیم فرق نموده و بازی مقابل این تیم خیلی سخت است.

مربی استقلال در مورد مصدومیت حدادی فر از ناحیه رباط صلیبی گفت: حدادی فر اسطوره باشگاه ذوب آهن است، او بازیکن خوبی است و نبودش حتما در تیم تاثیر دارد، ولی با توجه به سبک بازی این تیم و نوع فوتبالی که این روز ها ذوب آهن بازی می نماید نبود یک بازیکن تاثیر چندانی نخواهد داشت.

مصطفوی در مورد غایبان استقلال در بازی فردا گفت:شجاعیان محروم است و به دلیل فشردگی بازی های آسیایی یک تعداد از بازیکنان ما مصدوم شدند که خوشبختانه تعدادی از آن ها رسیدند. برای بازی فردا نادری را در اختیار داریم، اما به جز شجاعیان، غفوری، اسماعیلی و کریم زاده را به دلیل مصدومیت در بازی فردا حضور نخواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1147

به "صالح مصطفوی: بازی سنگینی با ذوب آهن داریم، ما خسته ترین تیم ایران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالح مصطفوی: بازی سنگینی با ذوب آهن داریم، ما خسته ترین تیم ایران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید