پرونده ایران در جام جهانی تیروکمان بدون مدال بسته شد

به گزارش مجله مدیاپلیر، ملی پوشان ریکرو و کامپوند ایران در بخش انفرادی جام جهانی چین با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت ها حذف شد.

پرونده ایران در جام جهانی تیروکمان بدون مدال بسته شد

به گزارش خبرنگاران، در سومین روز از مسابقات جام جهانی تیروکمان که در شانگهای چین در حال برگزاری است، ملی پوشان کشورمان در رشته های ریکرو و کامپوند انفرادی به مصاف حریفان خود رفتند. در این رقابت ها، پارمیدا قاسمی در کامپوند زنان برابر حریفی از مغولستان و روسیه پیروز شد و به مرحله یک شانزدهم صعود کرد اما در این مرحله به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و باخت. در کامپوند مردان, اسماعیل عبادی بعد از یک دور استراحت در برابر نماینده ویتنام با امتیاز 146بر 136 او را شکست داد و به مرحله یک شانزدهم راه یافت.

وی در این مرحله مقابل نماینده ویتنام قرار گرفت و با برتری برابر این حریف و نماینده ای از ترکیه، در مرحله یک چهارم برابر آمریکا باخت و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. مجید قیدی دیگر نماینده ایران بعد از یک دور استراحت و در مرخله بعد با نتیجه 143بر 138 نماینده ویتنام را شکست داداما در مرحله یک شانزدهم مقابل نماینده ایتالیا به میدان رفت و با شکست برابر او حذف شد. امید طاهری نیز بعد از پیروزی مقابل قزاقستان در مرحله یک شانزدهم برابر کماندار دیگری از این کشور به میدان رفت و به برتری رسید اما در یک هشتم باخت و حذف شد. همچنین در بخش کامپوند زنان نیز پریسا براتچی بعد از یک دور استراحت، در مرحله بعد حریفی از هلند را شکست داد و در مرحله یک شانزدهم مقابل کمانداری از هند قرار گرفت و با برتری برابر ترکیه به مرحله یک شانزدهم راه یافت که در این مرحله مقابل اندونزی باخت و حذف شد. به این ترتیب پرونده کمانداران ایران در شانگهای چین بدون کسب مدال در بخش انفرادی و تیمی بسته شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 135

به "پرونده ایران در جام جهانی تیروکمان بدون مدال بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده ایران در جام جهانی تیروکمان بدون مدال بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید