پاسخ تند محمد شایسته به علی صادقی

به گزارش مجله مدیاپلیر، در پی انتشار گفت و گویی در خبرنگاران در تاریخ 16 اسفند ماه و طرح ادعای علی صادقی مبنی بر اینکه محمد شایسته تهیه کننده فیلم 50 کیلو آلبالو نه تنها دستمزد او را اصولی پرداخت ننموده بلکه در اعتراض به پرداخت دستمزدش فحاشی هم نموده، محمد شایسته با انتشار تصویر قرارداد خود با علی صادقی پاسخ او را داد.

پاسخ تند محمد شایسته به علی صادقی

فیلم 50 کیلو آلبالو نوشته فرهاد توحیدی و مانی حقیقی است که مانی حقیقی به تهیه کنندگی مصطفی شایسته و محمد شایسته در سال 1394 آن را کارگردانی نموده و علی صادقی به همراه ساعد سهیلی، هستی مهدوی فر، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، افسانه بایگان، امید روحانی، بهنوش بختیاری و... از جمله بازیگران این فیلم بودند.

چند روز پیش علی صادقی در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت: محمد شایسته (تهیه کننده) به من می گوید، بیا در فیلم 50 کیلو آلبالو یک سکانس مهمان بازی کن، یک سکانس می گردد شش سکانس. بعد از آنطرف تمام تیزرهای تبلیغاتی اش را از پلان هایی انتخاب می نماید که من بازی کردم و در نهایت چند سال پیش 15 میلیارد هم می فروشد! زمانیکه به او می گویم حالا که سکانس من، سکانس مهمان نبود و کل تبلیغاتت هم از پلان های من است حداقل یک دستمزدی هم به من بده، فحش می دهد!

بر همین اساس، محمد شایسته در پاسخ به علی صادقی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از قرارداد علی صادقی را منتشر کرد و توضیحاتی درباره ادعای او ارائه داد که متن آن را در ادامه می خوانید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1039

به "پاسخ تند محمد شایسته به علی صادقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ تند محمد شایسته به علی صادقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید