همه هیات های ورزشی مکلف اند با موسسات حسابرسی قرارداد منعقد نمایند

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: حضور اعضای مجامع در هیات ها نباید فقط به انتخاب رییس خلاصه گردد.

همه هیات های ورزشی مکلف اند با موسسات حسابرسی قرارداد منعقد نمایند

فرزاد فتاحی در مورد برگزاری مجمع انتخابی ریاست هیات سوارکاری اظهار کرد: بعد از مصوبه مجلس در مورد عدم به کارگیری بازنشستگان و شرط حداقل مدرک تحصیلی لیسانس٬ تغییراتی گسترده در هیات های ورزشی صورت پذیرفت. هیات سوارکاری، آخرین هیات ورزشی استان بود که تکلیف ریاست آن معین شد.

وی ادامه داد: باید از همه همکارانم در مجموعه ورزش استان بابت کوشش بی وقفه و فشرده در هفته های اخیر برای برگزاری مجامع تشکر کنم. همه نامزدهای ریاست هیات سوارکاری افراد شایسته ای بودند و به عباس زادگان، ریاست جدید این هیات تبریک می گویم.

فتاحی اضافه نمود: سوارکاری خراسان رضوی باید به جایگاهی مناسب و شایسته برسد. از نیکویی که سال ها در این رشته زحمت کشید، تشکر می کنم. خیری، رییس فدراسیون تاکید نمود هرکسی که توسط مجمع انتخاب گردد، مورد حمایت ایشان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید نمود: در سال 98 برای نخستین بار همه هیات های ورزشی را مکلف نموده ایم با موسسات حسابرسی قرارداد ببندند و گزارش کامل اقتصادی خود را به مجمع ارائه دهند و تاکید نموده ایم حسابرس باید به تمام اسناد و مدارک دسترسی داشته باشد.

وی اعلام نمود: به همه اعضای مجامع ورزشی تاکید می کنم که بیشترین اختیارات و حقوق را دارا هستند و همه مسئولین باید به آن ها جوابگو باشند. اعضای مجمع فقط در هنگام انتخابات نباید حضور داشته باشند و باید مرتبا بر امور هیات ها نظارت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 374

به "همه هیات های ورزشی مکلف اند با موسسات حسابرسی قرارداد منعقد نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه هیات های ورزشی مکلف اند با موسسات حسابرسی قرارداد منعقد نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید