واکنش سرمربی تیم اروپایی به بازی محبت آمیز با شاگردان کی روش: 99.9 درصد با ایران بازی می کنیم ، موافق حضور در آسیا نیستم (تور ارزان اروپا)

به گزارش مجله مدیاپلیر، سرمربی روسیه در حالی که کارلوس کی روش اعلام نموده بود که بازی محبت آمیز ایران با روسیه قطعی نیست، از احتمال بالای برگزاری این ملاقات تدارکاتی اطلاع داد.

واکنش سرمربی تیم اروپایی به بازی محبت آمیز با شاگردان کی روش: 99.9 درصد با ایران بازی می کنیم ، موافق حضور در آسیا نیستم (تور ارزان اروپا)

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم ملی فوتبال روسیه با تصمیم یوفا از حضور در مسابقات قهرمانی اروپا محروم شد و این موضوع واکنش والری کارپین سرمربی تیم ملی روسیه را در پی داشت.

  • شانس مهاجم تیم ملی برای یک رکورد منحصربه فرد در جام جهانی | 3 ستاره تیم ملی جاودانه می شوند؟

کارپین در تازه ترین گفتگوی خود، تاکید نمود که برنامه بازی های محبت آمیز روسیه سر جای خود قرار گرفته است و احتمال 99.9 درصد مسابقه با ایران اواخر آبان در دوحه یا تهران برگزار می گردد.

وی بعلاوه از حضور تیم ملی فوتبال روسیه در کنفدراسیون آسیا و جدایی از یوفا استقبال نکرد و گفت که الان زمان این کار نیست:

سئوال و جواب یکی از رسانه های روسیه با والری کارپین در ادامه می آید:

*آیا تصمیم یوفا برای حذف ما از مسابقات قهرمانی اروپا چیزی را برای شما تغییر داد؟

هیچ چیز. ما باید آماده باشیم، حتی اگر به زودی برنگردیم.

*چطور متوجه این خبر شدید؟

50 تماس با من گرفته شد. سراغ اینترنت رفتم و متوجه شدم.

*ناراحت نیستید؟

توقع دیگری داشتی؟ من هم امیدوار بودم که ما را برگردانند. اما چرا خودتان را گول می زنید؟ تعلیق ادامه دارد، هیچ شگفتی نیست.

*روسیه در یورو 2024 حضور نخواهد داشت. این چه مفهومی دارد؟ بازیکنان چگونه با از دست دادن دو تورنمنت کنار می آیند؟

مثل بقیه. هیچکس نمرده، زندگی همینطور است. در خصوص المپیکی ها چطور؟ تیم ملی برای بازی های محبت آمیز جمع می گردد، آنها برای حفظ انگیزه لازم هستند. این برای بازیکنان کافی است.

*بازی با ایران برگزار می گردد؟

به احتمال 99.9 درصد بازی برگزار می گردد - 15 یا 16 نوامبر (24 یا 25 آبان) در دوحه یا تهران. شاید به همین علت مسابقات لیگ را جابه جا کنیم.

*تعلیق ما به مدت دو سال ادامه خواهد داشت؟

نه برای دو سال. تا اطلاع ثانوی. برای مثال، این تصمیم ممکن است در ژانویه اتفاق بیفتد.

*با رفتن به آسیا موافقید؟

در 6 ماه آینده نه ولی سه سال بعد، شاید. الان حاضر نیستم به این سوال پاسخ دهم. من احساس نمی کنم که این شرایط تا پنج سال طول بکشد؛ امیدوارم در یک سال برطرف گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1659

به "واکنش سرمربی تیم اروپایی به بازی محبت آمیز با شاگردان کی روش: 99.9 درصد با ایران بازی می کنیم ، موافق حضور در آسیا نیستم (تور ارزان اروپا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرمربی تیم اروپایی به بازی محبت آمیز با شاگردان کی روش: 99.9 درصد با ایران بازی می کنیم ، موافق حضور در آسیا نیستم (تور ارزان اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید