هفت نکته برای مسافرت از دیدگاه خدمه پرواز و فرودگاه

به گزارش مجله مدیاپلیر، استفاده از قفل روی چمدان و ساک دستی بی فایده است

طبق گفته کارمند رویال سیبلینگز (Royalsibilings):

هفت نکته برای مسافرت از دیدگاه خدمه پرواز و فرودگاه

شما می توانید با یک خوردکار قفل را باز کنید، بند زیپ را برداشته و دو ساک را از پشت به هم ببندید. من این کار را بارها برای شناسایی ساک های بدون نشانه انجام داده ام.

هدفون خود را همراه داشته باشید

طبق گفته کارمند ایچیگو (Ichigo):

من قبلا در انباری کار می کردم که اجناسی را برای خطوط هوایی تامین می کرد. با وجود پلمپ بودن هدفون هایی که به شما می دهند، آن ها دسته اول و نو نیستند. این هدفون ها بعد از پرواز بیرون آورده شده، تمیز شده و دوباره بسته بندی می شوند.

قهوه نخورید

طبق گفته کارمند ورس تو ورس (WorseToWorse):

قهوه هواپیما افتضاح است، چون هیچکس مخزن قهوه را نمی شوید. افراد مسئول به علت پرداخت کم، هیچ اهمیتی به تمیز کردن آن نمی دهند. من نیز جای آن ها بودم همین کار را می کردم. البته به ما هم وسیله درستی برای تمیز کردن آن نمی دادند. ما فقط با آب می شستیم و قهوه را داخل آن می ریختیم.

تگ های پرواز قبلی را جدا کنید

طبق گفته کارمند اورلیس (Aurelius):

این موضوع یک راز نیست، بلکه کاری است که همه به آن عادت دارند. اگر بعضی ساک ها جابجا می گردد یا مسیری را اشتباه طی می نماید به علت جدا نکردن تگ های مسافران قبلی است. این حرکت باعث اشتباه کنترل نمایندگان می گردد.

با خدمه مهربان باشید

طبق گفته کارمند ایهاتکو (Ihatcoe):

هر چه با ما بهتر باشید، خدمات بیشتری برای شما می توانیم انجام دهیم. خوراک گوشتتان تمام شده است؟ مودبانه درخواست کنید، ما به شما گوشت تازه از قسمت درجه یک پرواز می دهیم. همسایه تان زیاد سر و صدا می نماید، مودبانه درخواست کنید، ما به شما جایگاه بهتری پیشنهاد می کنیم.

طبق گفته کارمند ورس تو ورس (WorseToWorse):

با خدمه تهیه بلیط مهربان باشید، آن ها تقریبا همواره اضافه بار شما را محاسبه نمی نمایند، اگر بامزه هم باشید، حتی پول چمدان های شما را هم حساب نمی نمایند.

سه شنبه ها برترین مقرون به صرفه ترین زمان برای خرید پرواز است

طبق گفته کارمند دراماللاما (Drama-Llama):

من در قسمت مدیریت فرودگاه کار می کنم. به طور میانگین مقرون به صرفه ترین زمان برای خرید بلیط سه شنبه بعد از ظهر است. مقرون به صرفه ترین زمان برای پرواز نیز شنبه، سه شنبه یا چهارشنبه است. با توجه به تجربیات من این موارد برای پروازهای ایالات متحده آمریکا صادق است.

نام حیوان خود را روی قلاده اش بنویسید

طبق گفته کارمند ربیت میکس (RabbitMix):

حتی قبل از سوار کردن حیوان خود به هواپیما، 30درصد محتمل است که او ترسیده باشد. کسی چه می داند هنگام پرواز او چقدر ترسیده است. شخصی که در انبار چمدان ها کار می نماید، معمولا سعی می نماید او را آرام کند، ولی تمام کاری که از پسش بر می آید، صحبت کردن است. پس اگر نام آن حیوان ترسیده را بنویسید، در آرام کردنش یاری بسیاری می نماید.

اگر شما نیز نکته ای به ذهنتان می رسد با ما درمیان بگذارید.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1476

به "هفت نکته برای مسافرت از دیدگاه خدمه پرواز و فرودگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفت نکته برای مسافرت از دیدگاه خدمه پرواز و فرودگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید