می بند 7 با نمایشگر بزرگ تر، قابلیت های بیشتر و قیمت پایین رونمایی شد

به گزارش مجله مدیاپلیر، شیائومی دقایقی پیش از جدیدترین مچ بند خود با نام می بند 7 رونمایی کرد؛ محصولی که علی رغم بهره مندی از قابلیت های بیشتر و نمایشگر بزرگ تر در مقایسه با نسل قبل، قیمتی مشابه با آن دارد.

می بند 7 با نمایشگر بزرگ تر، قابلیت های بیشتر و قیمت پایین رونمایی شد

نخستین نکته ای که در رابطه با می بند 7 وجود دارد این است که این محصول اندکی بزرگ تر از نسل قبل شده است. نمایشگر بکار رفته در این محصول، 1.62 اینچی از نوع AMOLED است که در مقایسه با نمایشگر 1.56 اینچی می بند 6، به شکل محسوسی بزرگ تر است. طبق گفته های شیائومی، این افزایش مقدار پنل باعث شده زاویه دید کاربران 25٪ بهبود داشته باشد.

شیائومی در کنار نمایشگر بزرگ تر، رابط کاربری این محصول و بعلاوه یک سری از آیکن ها را هم تغییر داده و جلوه های تازهی به آن افزوده است. در نتیجه وقتی با می بند 7 کار می کنید، در صورتی که تجربه کار با بندهای قدیمی تر را داشته باشید، بهبود جلوه های بصری را کاملا حس خواهید کرد. علاوه بر این ها، 100 واچ فیس تازه با امکان شخصی سازی هم در این مچ بند تازه وجود دارد.

شیائومی بهبود جلوه های بصری را نه فقط برای درون ساعت بلکه برای ظاهر آن هم در نظر گرفته است. به این صورت که می خواهد می بند 7 را با 6 رنگ بندی تازه راهی بازار کند. 5 رنگ در این بین ساده هستند (مشکی، سبز، نارنجی، آبی، سبز یشمی) و دو رنگ هم که Camouflage (استتار) و Fluorescent (فلورسنت) نام دارند، به آن ها اضافه شده اند.

قابلیت های نرم افزاری و تناسب اندام

شیائومی در مچ بند تازه خود، 4 گزینه تحلیلی تازه اضافه نموده تا کاربران بتوانند به یاری آن ها، فشار تمرینات، زمان ریکاوری، حداکثر اکسیژن مصرفی و تأثیر تمرینات هوازی و ناهوازی را مقدار گیری نمایند. نمی دانیم این ابزارهای تحلیلی تا چه مقدار عملکرد دقیقی از خود به نمایش خواهند گذاشت اما قطعا بعد از اینکه این محصول رسما راهی بازار شد، آن را مورد آنالیز قرار خواهیم داد تا متوجه کیفیت کار آن شویم.

به منظور پایش فعالیت های ورزشی، 120 حالت مختلف در می بند 7 گنجانده شده که ورزش های فضای باز و بسته، تمرینان درون باشگاه، هوازی و… را شامل می گردد. این مچ بند قادر به مقدار گیری کالری مصرفی هم هست که اطلاعات مربوط به آن را در کنار ضربان قلب تحلیل می نماید تا بتواند به درک درستی از اندازه چربی سوزی در بدن برسد.

یکی دیگر از بخش هایی که گفته می گردد شاهد بهبود عملکرد آن خواهیم بود، پایش اکسیژن خون است. می بند اکنون به شما می گوید که سطح اکسیژن خون شما از یک حد خاص (90٪) پایین تر آمده تا بتوانید اقدامات لازم را در راستای بهبود شرایط درمانی خود انجام دهید. این قابلیت بیشتر برای کسانی که کوهنوردی می نمایند یا مسافت طولانی را می دوند، بسیار مناسب است.

علاوه بر این ها، می بند 7 به صورت هر روزه می تواند ضربان قلب کاربران را پایش کند، به آنالیز شرایط خواب بپردازد، استرس را مقدار گیری کند، سلامت بانوان را پایش کند، تمرین تنفس صحیح را به کاربر بدهد و بسیاری گزینه های خوب دیگر که بیان تک تک آن ها باید بماند برای آنالیز دقیق این محصول. در کنار تمام قابلیت های خوبی که گفته شد، باید به استاندارد مقاومتی 5ATM هم اشاره کنیم که یعنی به راحتی می توانید با می بند 7 به استخر رفته و شنا کنید، بدون اینکه نگرانی از بابت خرابی در نتیجه نفوذ آب به درون آن داشته باشید. متأسفانه می بند 7 علی رغم شایعات مختلف، از GPS داخلی و نمایشگر همواره روشن پشتیبانی نمی نماید تا همچنان این دو قابلیت در بخش نقاط ضعف می بندها وجود داشته باشند.

طول عمر باتری می بند 7

باتری بکار رفته در می بند 7، 180 میلی آمپر ساعتی است و می تواند در صورت استفاده سنگین، تا یک هفته هم کاربران را همراهی کند. در صورت استفاده معمولی، شاید بتوانید بیش از 10 روز هم با این محصول کار کنید که مثل همواره، عالی است.

قیمت و تاریخ عرضه

شیائومی می بند 7 در مدل استاندارد خود، 249 یوآن (37 دلار) قیمت گذاری شده اما مدل مجهز به NFC آن 44 دلار قیمت دارد. اگرچه این قیمت اندکی بالاتر از قیمتی است که برای می بند 6 در نظر گرفته شده (36 دلار برای مدل استاندارد و 42 دلار برای مدل مجهز به NFC) اما این اختلاف قیمت آنقدر کم است که تقریبا باید این دو را هم قیمت بدانیم.

می بند 7 در تاریخ 31 مه (10 خرداد) در کشور چین در دسترس قرار می گیرد اما نمی دانیم تاریخ عرضه جهانی این محصول چه زمانی خواهد بود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1599

به "می بند 7 با نمایشگر بزرگ تر، قابلیت های بیشتر و قیمت پایین رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می بند 7 با نمایشگر بزرگ تر، قابلیت های بیشتر و قیمت پایین رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید