مگوایر: پوگبا بابت پنالتی دادن به وستهام عذرخواهی کرد، بازی بزرگی با لسترسیتی در پیش داریم

به گزارش مجله مدیاپلیر، مدافع تیم فوتبال منچستریونایتد گفت که پوگبا مسئولیت پنالتی ای که به وستهام داد را پذیرفته و از هم تیمی هایش عذرخواهی نموده است.

مگوایر: پوگبا بابت پنالتی دادن به وستهام عذرخواهی کرد، بازی بزرگی با لسترسیتی در پیش داریم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی شب گذشته (چهارشنبه) در هفته ماقبل پایانی فصل جاری لیگ برتر انگلیس در استادیوم اولدترافورد توسط وستهام با نتیجه یک-یک متوقف شد که پل پوگبا در وقت های تلف شده نیمه اول با خطای هندی که مرتکب شد یک پنالتی بادآورده را به چکش ها هدیه کرد. در آن صحنه دکلان رایس شوتی را به سمت دروازه داوید دخه آ روانه کرد که سرعت توپ به حدی بود که پوگبا فرصت نکرد دستش را از راستا توپ خارج کند و داور بازی هم با مرور صحنه توسط یاری داور ویدئویی (VAR) نقطه پنالتی را اظهار داشت و آنتونیو هم آن را تبدیل به گل کرد.

هری مگوایر، مدافع انگلیسی شیاطین سرخ در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت: می توان گفت که برخورد توپ به دستان پوگبا واکنشی طبیعی بود. آیا باید این کار را می کرد؟ احتمالاً او باید یک دستش را صورتش می گرفت، اما به هر حال او بابت این اتفاق عذرخواهی کرد و می دانست که نباید دستانش را بالای سرش می گرفت. پنالتی مفتی به وستهام دادیم چون احتمالاً شوت دکلان رایس در چارچوب نبود. به هر حال آنها صاحب پنالتی شدند و فرصت خوبی برای پیش افتادن در نتیجه را به دست آوردند.

وی اضافه نمود: ما برای کسب سه امتیاز پا به این بازی گذاشتیم، به همین خاطر بابت این تساوی ناراحت هستیم. هر موقع که در اولدترافورد بازی می کنیم، به دنبال کسب پیروزی هستیم. ما بازی را عالی آغاز کردیم و در 30 دقیقه اول بر بازی تسلط داشتیم. باید از این رجحان خود استفاده می کردیم و گلزنی می کردیم. ما باید در زدن ضربات آخر بیشتر دقت کنیم. گل مفتی در این بازی خوردیم که همین کار را برای مان سخت کرد. به هر حال واکنش خوبی در نیمه دوم از خود نشان دادیم.

مدافع شیاطین سرخ همچنین در مورد رویارویی با تیم سابق خود در بازی پایانی فصل که شاگردان سولسشایر با کسب یک امتیاز از آن بازی، سهمیه لیگ قهرمانان خود را قطعی خواهند کرد، اظهار داشت: یکشنبه بازی بزرگی در پیش داریم. لسترسیتی فصل فوق العاده ای داشته و در صندلی خوبی قرار گرفته است. چند ماه پیش آنها فکر نمی کردند که ما بتوانیم آنها را در جدول بگیریم، اما ما فرایند خوبی را داشتیم. ما بابت تساوی در این بازی و در تقابل با ساوتهمپتون ناامید شدیم، اما با این حال در صندلی خوبی (سوم جدول) قرار داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 646

به "مگوایر: پوگبا بابت پنالتی دادن به وستهام عذرخواهی کرد، بازی بزرگی با لسترسیتی در پیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مگوایر: پوگبا بابت پنالتی دادن به وستهام عذرخواهی کرد، بازی بزرگی با لسترسیتی در پیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید