ممنوعیت های ترافیکی کرونا در سفرهای نوروزی تشریح شد خبرنگاران

به گزارش مجله مدیاپلیر، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا شرایط اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی کرونا در ایام نوروز را تشریح کرد.

ممنوعیت های ترافیکی کرونا در سفرهای نوروزی تشریح شد خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ احمد شیرانی، درباره اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی سفر و تردد در جاده های کشور در طول ایام نوروز گفت: برابر آخرین اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا که در آن بر ضرورت پرهیز از سفر های غیرضروری تاکید شده، اعلام شد که سفر به شهر های قرمز و نارنجی ممنوع است و خودرو هایی که وارد این شهر ها شده یا خودرو هایی که با پلاک بومی از آن ها خارج شوند، با توجه به قرمز یا نارنجی بودن شرایط شهر به ترتیب یک میلیون و نیم میلیون تومان جریمه خواهند شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه سفر به سایر شهر های گروه زرد و آبی بلامانع است، گفت: شرایط شهر ها در سامانه ماسک و نیز از سوی وزارت بهداشت اعلام می شود و در حال حاضر برابر آخرین اعلام ستاد ملی مقابل با کرونا 40 شهر در شرایط قرمز و نارنجی قرار دارند که البته ممکن است شرایط شهر ها با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا تغییر کرده و به تعداد شهر های قرمز و نارنجی اضافه شده یا از آن کاسته شود.

وی همچنین به رانندگان و مسافران توصیه کرد که در طول راستا سفر حتماً توجه داشته باشند که از شهر های دارای شرایط قرمز و نارنجی عبور نکنند چرا که مشمول جریمه خواهند شد. این رانندگان باید از کمربندی شهر ها و در صورتی که کمربندی وجود نداشته باشد از همان راستای که پلیس اعلام کرده تردد کنند تا مشمول جریمه ورود غیرمجاز به شهر های دارای شرایط قرمز و نارنجی نشوند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره اجرای ممنوعیت تردد شبانه نیز گفت: این ممنوعیت در تمام شهر های کشور و صرف نظر از شرایط قرمز، نارنجی، زرد و آبی اجرا می شود؛ بنابراین تمامی شهروندان اعم از ساکنان بومی و غیربومی باید توجه داشته باشند که از ساعت 21 تا ساعت سه بامداد اجازه تردد در شهر را ندارند و در صورت تردد جریمه خواهند شد.

شیرانی تاکید کرد که در خصوص کرونا، پلیس، مصوبات ستادملی مقابله با کرونا را انجام خواهد داد و تابع تصمیمات این ستاد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1055

به "ممنوعیت های ترافیکی کرونا در سفرهای نوروزی تشریح شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت های ترافیکی کرونا در سفرهای نوروزی تشریح شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید