معروف ترین و زیباترین سالن های کنسرت آلمان

به گزارش مجله مدیاپلیر، اغلب گردشگران در سراسر جهان رفتن به یک کنسرت با شکوه را هدف اصلی مسافرت خود در نظر می گیرند، از همین رو قصد داریم در این مقاله بهترین سالن های کنسرت آلمان را برای شما معرفی کنیم. برای آنالیز این موضوع در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

معروف ترین و زیباترین سالن های کنسرت آلمان

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

سالن های کنسرت آلمان

سالن های کنسرت آلمان از معروفیت دنیای برخوردار هستند و حتی در کوچک ترین شهرهای این کشور، سالن های مجلل و باشکوهی دیده می گردد. کیفیت صدا و تصویر سالن های تازه، در صندلی های مقرون به صرفه قیمت هم بسیار مناسب است. علاوه بر این هزینه بلیت در بعدازظهر آدینه و یکشنبه معمولاً کمتر بوده و طی هفته هم کنسرت های رایگان برگزار می گردد. نکته جالب آنکه خرید و یا تعویض بلیت تا چند لحظه قبل از آغاز نمایش کاملاً امکان پذیر است. در ادامه شما را با بعضی از سالن های کنسرت آلمان آشنا خواهیم نمود. سوغات آلمان

اِلبفیلارمونی واقع در هامبورگ

افتتاح سالن اِلبفیلارمونی (elbphilharmonie) هامبورگ در بهمن 1395، یکی از مهم ترین خبرهای آلمان در سال گذشته بود. ساخت این بنا 5 سال بیشتر از موعد مقرر طول کشید و هزینه نهایی آن ده برابر گران تر از بودجه اولیه بود. سالن روی یک انبار قدیمی و نزدیک رودخانه ساخته شده و پرهزینه ترین سالن کنسرت دنیا محسوب می گردد. اِلبفیلارمونی از حیث معماری بی نظیر است و حتی هنگامی که هیچ نمایشی در آن اجرا نمی گردد، گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می نماید.

انجمن موسیقی رور در بوخوم

انجمن موسیقی رور (Ruhr) واقع در شهر بوخوم، دو ماه قبل از اتمام اِلبفیلارمونی افتتاح شده و مقرون به صرفه ترین سالن کنسرت آلمان به تعداد می آید. بوخوم یکی از شهرهای صنعتی شمال غربی آلمان بوده که اخیراً در حال تتازه و تحول است. ورودی سالن در مجاورت یک کلیسای قدیمی ساخته شده و فضای داخلی مجذوب کننده و آرامش بخشی دارد.

برای خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1266

به "معروف ترین و زیباترین سالن های کنسرت آلمان" امتیاز دهید

1 کاربر به "معروف ترین و زیباترین سالن های کنسرت آلمان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین و زیباترین سالن های کنسرت آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید